Κάτι για το 2016

 

img_6826

Φέτος μετρώ μόνο τα καλά:

  • Είμαι ακόμα υγιής, κατάφερα να ξεπεράσω όσα με ταλαπωρούσαν και στέκομαι στα πόδια μου.
  • Οι δικοί μου άνθρωποι είναι κι αυτοί ολόγυρά μου, υγιείς και γεροί.
  • Έχω ακόμα μία δουλειά, μία δουλειά που μου αρέσει, με ισορροπεί, και όταν ακόμα με θυμώνει ή με κουράζει, μέσα μου ξέρω καλά πόσο τυχερή είμαι που την έχω.
  • Ο δρόμος μού έφερε μερικούς καινούργιους φίλους, κάποιους αναπάντεχα, κάποιους με κόπο.
  • Οι παλιότερες, δυνατές φιλίες έγιναν ακόμα πιο στέρεες.
  • Έκλαψα συγκινημένη με ταινίες, βιβλία, μουσικές, με πίνακες ζωγραφικής.
  • Ταξίδεψα πολύ και βρέθηκα μπροστά σε μεγαλειώδεις τόπους. Για πρώτη φορά αποδέχτηκα πως ο κόσμος είναι πολύ μεγάλος για να τον προλάβω.
  • Όσα έχασα, καλώς χάθηκαν.
  • Χόρεψα μέχρι που μου κόπηκε η ανάσα.
  • Δοκίμασα φαγητά περίεργα κι ωραία. Ήπια υπέροχα κρασιά.
  • Έκανα μια-δυο σημαντικές εξομολογήσεις.
  • Για κάθε άνθρωπο που έφευγε, μετρούσα όσα μου χάρισε, όχι οσα θα μου λείψουν.
  • Για τους καινούργιους ανθρώπους που υποδεχτήκαμε φέτος, είδα στα μικρά ματάκια τους την αχόρταγη περιέργεια για το καινούργιο. Μου είναι ακόμα γνώριμη, και αυτό με έκανε ευτυχισμένη.
  • Τα καλά δεν τελειώνουν. Μας βρίσκουν αδιάκοπα και γενναιόδωρα. Η ομορφιά είναι γύρω μας παντού, σε τοπία, σε πρόσωπα, σε γεύσεις, σε ήχους και σε λέξεις που ακούμε, που διαβάζουμε, σε όσα λέμε.

Καλή Χρονιά σε όλους, πάντα χαρές, μόνο χαρές παιδιά!

6 thoughts on “Κάτι για το 2016

Σχολιάστε

