Κέρασμα για γερά νεύρα

Παρασκευή, ο ήλιος λάμπει, και εγώ ονειρεύομαι την ώρα που θα καθίσω στο μπαλκόνι με το επόμενο crime.

Αν κάποιοι από εσάς επιθυμούν να μου κάνουν παρέα, να καθίσουν δηλαδή κι εκείνοι σε μπαλκόνια, σε αυλές, σε πάρκα και σε καναπέδες και να ξεκινήσουν ένα καλό crime, έχω μία καλή πρόταση.

Προ καιρού είχα διαβάσει και γράψει για το Birdman της Mo Hayder, το οποίο εξακολουθώ να θεωρώ ένα από τα απολαυστικότερα βιβλία crime fiction που έπεσε ποτέ στα χέρια μου.

Σήμερα λοιπόν, χάρη στην ευγενική προσφορά των Εκδόσεων Διόπτρα, χαρίζω τρία αντίτυπα της ελληνικής έκδοσης του Birdman, τη μετάφραση της οποίας υπογράφει ο Αύγουστος Κορτώ.

Το Φονικό Κελάηδισμα.

b77253c7-37e3-4317-8ec7-32b75e5cb2c6

Το μόνο που έχετε να κάνετε για να κερδίσετε ένα από τα τρία αντίτυπα του βιβλίου Το Φονικό Κελάηδισμα της Mo Hayder είναι να βάλετε ένα like στην ανάρτηση αυτή στο Facebook και να αφήσετε σε σχόλιό σας από κάτω τον τίτλο ενός δικού σας αγαπημένου crime. Επίσης, θα χρειαστεί να έχετε ελληνική ταχυδρομική διεύθυνση.

Οι τυχεροί θα ανακοινωθούν μετά από μικρή κλήρωση το απόγευμα της Τρίτης, 19 Απριλίου!

Ευχαριστώ θερμά τις Εκδόσεις Διόπτρα για τη γενναιοδωρία και την προσφορά τους, και είμαι σίγουρη ότι κι εκείνοι, όπως κι εγώ, θα ήθελαν να σας προειδοποιήσουν: Αν δεν σας αρέσει το hardcore crime καλύτερα να μη συμμετάσχετε στην συγκεκριμένη κλήρωση. Κρίμα είναι να γεμίσετε εφιάλτες ανοιξιάτικα. 

17 thoughts on “Κέρασμα για γερά νεύρα

      1. Τέλεια! Το να ξεχωρίζω αγαπημένα με δυσκολεύει γενικά, πάντως τελευταία ξενύχτησα με το «Στα ίχνη σου» της Rosamund Lupton.

  1. ΕΝΑ ΑΠΌ ΤΑ ΑΓΑΠΗΜΈΝΑ ΜΟΥ CRIME ΕΊΝΑΙ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ / ΣΚΈΨΟΥ ΈΝΑΝ ΑΡΙΘΜΌ / ΤΟΥ JOHN VERDON !!!!! ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΎΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΕΚΤΊΜΗΤΟ ΔΏΡΟ ΣΑΣ….

Σχολιάστε

