Αγαπημένες σειρές

Ναι, μου κόβουν χρόνο από το διάβασμα, περιορίζουν τις ώρες του ύπνου μου, μειώνουν τις επισκέψεις μου στον κινηματογράφο. Αλλά τις αγαπώ. Με χαλαρώνουν, συζητώ για αυτές με τους φίλους μου, κάποτε είδα έναν ολόκληρο κύκλο Prison Break μέσα σε ένα βροχερό Σαββατοκύριακο παρέα με τον αδερφό μου. Με πυτζάμες και πίτσα στον καναπέ, δυο μέρες συνεχόμενες.

Μου αρέσουν πολλές σειρές. Αλλά οι αγαπημένες μου είναι αυτές – και όχι με σειρά προτεραιότητας:

3db34f9de86a05f8_o-SATC221-facebook.xxxlarge
Γιατί κάθε Δευτέρα έφευγα από τη βιβλιοθήκη τρέχοντας για να μη χάσω ούτε τους τίτλους έναρξης. Γιατί, τη βραδιά πριν την υποστήριξη του διδακτορικού μου, την πέρασα με τη Δάφνη ξαναβλέποντας πέντε επεισόδια του τρίτου κύκλου. Γιατί την ξέρω απ΄έξω. Γιατί θέλω εκείνο το ροζ φόρεμα της Κάρυ. Γιατί, μέχρι να με μάθω να πίνω cosmopolitan, εγώ και το Sex and the City θα συνεχίσουμε να έχουμε ανοιχτούς λογαριασμούς.
Γιατί είναι η καλύτερη cat-and-mouse σειρά που έχω δει. Γιατί η Gillian Anderson είναι υπέροχη. Γιατί ποτέ κανένας δολοφόνος δεν υπήρξε πιο σέξι. Γιατί έχει ανατροπές.
Γιατί είναι η καλύτερη cat-and-mouse σειρά που έχω δει. Γιατί η Gillian Anderson είναι υπέροχη. Γιατί ποτέ κανένας δολοφόνος δεν υπήρξε πιο σέξι. Για τις ανατροπές.
Για την Κοπεγχάγη. Για τις απροκάλυπτα σύνθετες υποθέσεις. Για την ερμηνεία της πρωταγωνίστριας. Και για το καλύτερο τέλος που έχω δει ποτέ σε τηλεοπτική σειρά.
Για την Κοπεγχάγη. Για τις απροκάλυπτα σύνθετες υποθέσεις. Για την ερμηνεία της πρωταγωνίστριας. Και για το καλύτερο τέλος που έχω δει ποτέ σε τηλεοπτική σειρά.
Γιατί όποιος δεν το έχει δει δεν ξέρει τι χάνει. Γιατί ο πρωταγωνιστής είναι ο πιο ολοκληρωμένος μυθιστορηματικός ήρωας που γράφτηκε ποτέ για τηλεοπτική σειρά. Για τη Νέα Υόρκη.
Γιατί όποιος δεν το έχει δει δεν ξέρει τι χάνει. Γιατί ο πρωταγωνιστής είναι ο πιο ολοκληρωμένος μυθιστορηματικός ήρωας που γράφτηκε ποτέ για τηλεοπτική σειρά. Για τη Νέα Υόρκη.
Για το ηθικό δίλημμα. Γιατί σε κάθε επεισόδιο αλλάζω γνώμη για όλα. Για τη φορά που, σε κάποια πτήση μου, ένας ηλικιωμένος Ιρλανδός ιερέας έκλεισε το βιβλίο του για να κρυφοκοιτάξει μία σκηνή σεξ στην οθόνη μου. Ήταν το τελευταίο επεισόδιο του πρώτου κύκλου.
Για το ηθικό δίλημμα. Γιατί σε κάθε επεισόδιο αλλάζω γνώμη για όλα. Για τη φορά που, σε κάποια πτήση μου, ένας ηλικιωμένος Ιρλανδός ιερέας έκλεισε το βιβλίο του για να κρυφοκοιτάξει μία σκηνή σεξ στην οθόνη μου. Ήταν το τελευταίο επεισόδιο του πρώτου κύκλου.
Γιατί είναι με διαφορά η καλύτερη σειρά που είδα τελευταία. Γιατί ο Stellan Skarsgård σκίζει. Γιατί, Λονδίνο. Γιατί δεν θα μπορέσω ποτέ να καναακούσω το I Love To Love χωρίς να συγκινηθώ.
Γιατί είναι με διαφορά η καλύτερη σειρά που είδα τελευταία. Γιατί ο Stellan Skarsgård σκίζει. Γιατί δεν θα μπορέσω ποτέ να ξανακούσω το I Love To Love χωρίς να συγκινηθώ. Γιατί, Λονδίνο.

 

Και όχι, δεν έχω δει ποτέ Breaking Bad, Six Feet Under και Sopranos.

7 thoughts on “Αγαπημένες σειρές

      1. Λέγεται ότι στον 3ο κύκλο του True Detective θα επιστρέψουν οι Μακόναχι-Χάρελσον για να ερευνήσουν τι σκατά πήγε λάθος στον 2ο:)
        Το Luther είναι αρκετά καλό, αν σ’ αρέσουν οι σειρές εγκλήματος με serial killers, αστυνομικούς που χρησιμοποιούν «ανορθόδοξες» μεθόδους, το Λονδίνο και το BBC. Παίζει κι η Ruth Wilson απ’ το The Affair.

  1. Δεν έχω λόγια να περιγράψω πώς ένιωσα με το τέλος του Forbrydelsen. Έμεινα να κοιταζω την οθόνη σιωπηλή, όχι θυμωμένη, μάλλον απορημένη. Δεν περίμενα τέτοια αντίδραση από τη Σάρα. Από τη μια δικαιολογούσα ό,τι είχε κάνει, από την άλλη αναρωτιόμουν «γιατί:». Η Σάρα είναι και μάλλον θα παραμείνει για πολύ καιρό η αγαπημένη μου γυναικεία τηλεοπτική φιγούρα.
    Τα σενάρια και των 3 κύκλων της σειράς ήταν το ένα καλύτερο από το άλλο.

  2. Το The Affair είναι η νέα μου αδυναμία! Σαν να βλέπεις λογοτεχνία, αντί να τη διαβάζεις!
    Να δεις και το The Missing (2014), αν δεν το έχεις δει. Πιστεύω ότι θα σου αρέσει!

Σχολιάστε

