Κρυφές απολαύσεις

lost-in-translation-scarlett-johansson

  • Να ακούω αυτό το κομμάτι σε λούπα, τέρμα δυνατά στα ακουστικά μου, τόσο δυνατά που ο συνάδελφος από το διπλανό γραφείο να μού κάνει παρατήρηση.

  • Να συμμετέχω σε αυστηρώς κλειστά γκρουπάκια τσατ σχολιάζοντας τους πάντες και τα πάντα. Θα έφτανε η δημοσιοποίηση δύο τυχαίων screen shot για να χρειαστεί να αυτοεξορισθώ σε βραχονησίδα.
  • Να διαβάζω άγρια σπλάτερ θρίλερ.
  • Να βλέπω άγρια σπλάτερ θρίλερ, κατά προτίμηση με τη φίλη μου τη Δάφνη, αδερφή-ψυχή στην αγάπη για τον αρρωστημένο τρόμο.
  • Να τρώω όλα τα φαγητά με πολύ, πάρα πολύ λεμόνι και ταμπάσκο.
  • Να κοιμάμαι σε πολύ υψηλές θερμοκρασίες: Κάποτε στο Λονδίνο ανέβασα το καλοριφέρ του δωματίου μου στους 34 βαθμούς και ο τεχνικός επιστάτης της εστίας με χρέωσε έξτρα.
  • Ομοίως, να κάνω μπάνιο με πολύ καυτό νερό.
  • Να περνάω σαββατοκύριακα με πυτζάμες βλέποντας ολόκληρους κύκλους από άπειρα σήριαλ.
  • Να διαβάζω σε μπλογκ για τις ζωές ανθρώπων που δεν θα έκανα ποτέ παρέα. Το αγαπημένο μου εδώ και χρόνια είναι αυτό.
  • Στο αεροπλάνο και στο ταξί να λέω πάντα ψέμματα για το ποια είμαι, γιατί μετακινούμαι, τι δουλειά κάνω, πώς με λένε. Την τελευταία φορά, με έλεγαν Έλλη, ήμουν αρχιτέκτονας και είχα τέσσερα αδέλφια. Εξιστόρησα όλες μας τις οικογενειακές διακοπές στη Σάμο (όπου δεν έχω πάει ποτέ).
  • Να μπαίνω στο Flickr και το Instagram ξένων συνεργατών και να μαθαίνω τί τρώνε, πού ταξιδεύουν, πώς περνούν το χρόνο τους όταν δεν δουλεύουμε μαζί.
  • Να γεμίζω το καλάθι μου με ρούχα από εδώ, με είδη σπιτιού από εδώ, και με παπούτσια από εδώ, και μετά απλώς να κλείνω τον browser.
  • Να βλέπω στο YouTube σκηνές από αγαπημένες μου ταινίες, να φαντάζομαι ότι είμαι εγώ στη θέση των πρωταγωνιστών. Η δεύτερη αγαπημένη μου είναι αυτή. Η αγαπημένη μου όλων των εποχών είναι πάντα αυτή. Και να αλλάζω πάντα το τέλος.

 

3 thoughts on “Κρυφές απολαύσεις

  1. Χαχαχα όλα πολύ τέλεια. Ειδικά αυτό με το ταξί. Δεν το χα σκεφτεί, πρέπει να ναι αρκετά διασκεδαστικό! Είμαι και εγώ του καυτού νερό στο μπάνιο και θα κάναμε καλή παρέα στην εξορία αν δημοσίευαν και 2 τυχαία δικά μου screenshot σε ιδιωτικές συζητήσεις! 😛

  2. Αρχικά μπράβο σου για το θάρρος σου να μοιραστείς μαζί μας τις κρυφές σου απολαύσεις, οι οποίες είναι και πολύ ενδιαφέρουσες!Ειδικά με αυτή που λιώνεις σκ με μπυζάμες, ταυτίστηκα απόλυτα!Α,και μία απορία.Γιατί σου αρέσει να διαβάζεις blog ατόμων που δεν θα έκανες παρεα;

Σχολιάστε

