Φέτος το καλοκαίρι

IMG_3525Φέτος ήταν και είναι ένα πολύ παράξενο καλοκαίρι.

Κάθε μέρα ήταν και είναι μία έκπληξη, η διάθεσή μου παίρνει στροφές με τα χίλια στην άκρη του γκρεμού, το ένα λεπτό αρχίζω ένα βιβλίο ενθουσιασμένη και το επόμενο το πετάω από το κρεβάτι νυσταγμένη, στην αρχή έλεγα πως δεν θέλω να πάω διακοπές και χτες αποφάσισα ότι η ζωή είναι μικρή, τι στο καλό, και αποφάσισα να επιστρέψω στις Κυκλάδες μετά από ένα διετές παθιασμένο ειδύλλιο με τη Νίσυρο, ξέρω πως τη στιγμή που θα πατήσω το πόδι μου στη Σίφνο θα θέλω να πάω πίσω στον περσινό μου έρωτα και να κολυμπήσω στην Παχειά Άμμο.

Ετοίμασα τη στοίβα με τα έξι βιβλία που θα πάρω μαζί, το ένα μνημείο της μεταμοντέρνας σερβικής λογοτεχνίας, το άλλο κλασικό αστυνομικό για την παραλία, ένα ελληνικό, ένα του αγαπημένου μου Άγγλου, ένα του αγαπημένου μου Γάλλου, κι ένα ενός πασίγνωστου Αμερικανού. Φόρτωσα και το iPad για καλό και για κακό, κανένα μαγιό δεν μου αρέσει, είμαι πολύ άσπρη για τέλη Ιουλίου, θέλω να μείνω μόνη μου και θέλω όλο τον κόσμο παρέα.

Θέλω να μπω στο πλοίο, και θέλω να μείνω στην Αθήνα, εδώ, στο μπαλκόνι μόνο μαζί σου, χτες βράδυ έμεινα ως αργά έξω με ένα συνάδελφο και νομίζω έκανα έναν καινούργιο φίλο, πριν από δύο εβδομάδες έμεινα μέχρι αργά έξω με κάποια που γνώρισα μέσα από αυτό εδώ το μπλογκ και νομίζω έκανα μια καινούργια φίλη, μου λείπουν οι παλιοί μου φίλοι, δεν ξέρω τι θέλω και γιατί και αυτό είναι οκ, βλέπω τη στοίβα με τα βιβλία πάνω στο τραπέζι και φοβάμαι ότι ίσως τελικά να μη διαβάσω ούτε μισή σελίδα, ίσως απλά να κάθομαι απλά στη Χρυσοπηγή και στο Κάστρο και να κοιτάζω τη θάλασσα. Και αυτό αυτό είναι – και πάλι – οκ.

4 thoughts on “Φέτος το καλοκαίρι

  1. Don’t worry, φέτος τέλη Ιουλίου όλοι άσπροι είμαστε…
    Τα τρία από τα έξι τα έχω κι εγώ στην καλοκαιρινή μου λίστα. Θα περιμένω εντυπώσεις!
    Καλές βουτιές (σε θάλασσες και σελίδες)!

Σχολιάστε

