Μην ψάχνεις πια αλλού αφού το ξέρεις ήδη

IMG_2648

Για μία εβδομάδα θα γυρίζω μόνη μου την (όχι και τόσο πολύ) βόρεια Ευρώπη.

Επτά μέρες, τέσσερις πόλεις, τέσσερα ξενοδοχεία, τα δύο από αυτά σε αεροδρόμια, συναντήσεις με συνεργάτες που είδα πρόσφατα, με άλλους που έχω χρόνια να δω και μου έλειψαν, και με κάποιους που όσο και να βλέπω δεν μου φτάνει. Θα βρεθώ σε ένα χωριό στη μέση του πουθενά όπου υπάρχει, λένε, μόνο ένα ξενοδοχείο κι ένα μπαρ, και μετά σε μία μεγαλούπολη. Στη βαλίτσα μου, ισοθερμικό και κοντομάνικα, μάλλινα καλσόν και all star, αντιφλεγμονώδη και βιταμίνες. Πολλές συναντήσεις εργασίας, δύο παρουσιάσεις, η μία να με αγχώνει πολύ.

Μαζί μου, θα ταξιδεύουν και μερικοί ακόμα φίλοι:

  1. Ο Raymond Carver και ο λυρικός ρεαλισμός του.
  2. Τα τέσσερα τελευταία επεισόδια του The Affair, που με έχει ταράξει.
  3. Το πρώτο επεισόδιο του Wayward Pines, της σειράς που υπόσχεται τη συγκλονιστικότερη ανατροπή στην ιστορία των ανατροπών.
  4. Το Ex Machina που δεν ξέρω γιατί, αλλά μου φάνηκε καλή ιδέα να το έχω μαζί μου.

One thought on “Μην ψάχνεις πια αλλού αφού το ξέρεις ήδη

  1. The affair rocks! Είμαστε στο 3ο επεισόδιο εδώ που το δείχνει η τηλεόραση και επομένως τρώμε τα νύχια μας μέχρι την Τετάρτη! πόσο έξυπνη η διπλή οπτική! Σε ταράζει για όλα όσα κάνεις!

Σχολιάστε

