Σαββατοκύριακο

Για κάποιο λόγο πέρασα το Σαββατοκύριακο σιγοτραγουδώντας αυτό το τραγούδι. Earworm, όχι αστεία.

Το Σάββατο διάβασα το  Cafe της χαμένης νιότης του προσφάτως τιμημένου με Νομπέλ Λογοτεχνίας Πατρίκ Μοντιανό (εκδ. Πόλις).  Δεν είμαι φαν της γαλλικής κουλτούρας, πολλώ δε μάλλον της γαλλικής λογοτεχνίας, αλλά το μικρό αυτό βιβλίο είναι υπέροχο - το Παρίσι και οι σκιές του στο μεγαλείο τους.
Το Σάββατο διάβασα το Cafe της χαμένης νιότης του προσφάτως τιμημένου με Νομπέλ Λογοτεχνίας Πατρίκ Μοντιανό (εκδ. Πόλις).
Δεν είμαι φαν της γαλλικής κουλτούρας, πολλώ δε μάλλον της γαλλικής λογοτεχνίας, αλλά το μικρό αυτό βιβλίο είναι υπέροχο – το Παρίσι και οι σκιές του στο μεγαλείο τους.
Είχα καιρό να διαβάσω κόμιξ. Το πρώτο τευχίδιο του Nailbiter, άρτι αφιχθέν εκ Καναδά, ήταν ό,τι πρέπει. Αν δεν σε άφηνε και στα κρύα του λουτρού στην τελευταία σελίδα θα ήταν ακόμη καλύτερα.
Είχα καιρό να διαβάσω κόμιξ. Το πρώτο τευχίδιο του Nailbiter, άρτι αφιχθέν από τον Καναδά, ήταν ό,τι πρέπει. Αν δεν σε άφηνε και στα κρύα του λουτρού στην τελευταία σελίδα θα ήταν ακόμη καλύτερα.
Απέφευγα να δω το A Most Wanted Man για ένα ακόμη μία ταινία του να δω. Ο Philip Seymour Hoffman ήταν και θα είναι πάντα ο πιο αγαπημένος μου ηθοποιός, εκφραστικός, απρόβλεπτος, ενίοτε ταλαιπωρημένος και πάντοτε γοητευτικός. Παρακολούθησα την ταινία σαν να έβλεπα στην οθόνη για τελευταία φορά έναν καλό φίλο. Στο τελικό του ξέσπασμα, λίγο πριν τους τίτλους τέλους, νομίζω συγκινήθηκα.
Απέφευγα να δω το A Most Wanted Man για να έχω ακόμη μία ολόκληρη ταινία του να δω. Ο Philip Seymour Hoffman ήταν και θα είναι πάντα ο πιο αγαπημένος μου ηθοποιός, εκφραστικός, απρόβλεπτος, ενίοτε ταλαιπωρημένος και πάντοτε γοητευτικός. Παρακολούθησα την ταινία σαν να έβλεπα στην οθόνη για τελευταία φορά έναν καλό φίλο. Στο τελικό του ξέσπασμα, λίγο πριν τους τίτλους τέλους, νομίζω συγκινήθηκα. Πέθανε μία εβδομάδα μετά τον τέλος των γυρισμάτων.

3 thoughts on “Σαββατοκύριακο

  1. Τι μου ΄ κανες με τη Δίκοπη Ζωή! Είχα χρόνια να το ακούσω και φοβάμαι ότι θα το ακούω όλη μέρα. Εμμονικά ….
    Υ.Γ. Διαβάζω τώρα τη Ντόρα Μπρούντερ του Μοντιανό. Δεν έχω φτάσει ούτε στα μισά, αλλά μου αρέσει πολύ.

Σχολιάστε

