Φέτος το καλοκαίρι

Οι φετινές διακοπές θα είναι αυτό που λέμε «σπαστές». Μικρό μωσαϊκό, αλλά πόσο το περιμένω.

Χθες σκεφτόμουν πως αυτές οι ημέρες αισθάνομαι λες και είμαι σε ένα μεγάλο υποχρεωτικό μακροβούτι. Μετράω τα δευτερόλεπτα να βγω στην επιφάνεια, να πάρω μια ανάσα πριν πνιγώ. Έχω ήδη βάλει ευλαβικά στην άκρη το κίτρινο μαγιό που μου χάρισε η Γιούλη, τη ριγέ πετσέτα που μου έδωσε στα γενέθλιά μου η Άννα-Μαρία, τα αντηλιακά. Φέτος δεν θα έχω μαζί μου e-reader, μόνο παραδοσιακά, χάρτινα βιβλία. Και θα είναι και αυτά ένα μικρό μωσαϊκό, όπως ολόκληρες οι διακοπές μου:

s10f2-thumb-large

ex-3-thumb-large

alithia_gia_tin_ipothesi_xari_kempert

article_1296466090

9781780220017

 

Σχολιάστε

