Ποδαρικό 2014

 

Η μία συνοδευόταν από τον Philip Roth.

Η δεύτερη εμφανίστηκε με το Στρατή Τσίρκα, ενώ η τρίτη έφερε μαζί της μία συλλογή διηγημάτων στην οποία συμμετείχε η φίλη της /συνοδός του Roth. Καθίσανε στο καλοστρωμένο τραπέζι οι έξι τους, και δείπνησαν χαρούμενες.

Παρατηρώ τις φωτογραφίες που μου έστειλαν – δεν τις έχω γνωρίσει ποτέ – και είναι σαν να τις ξέρω καιρό. Μπορεί να μην έχω συνοδευτεί ποτέ σε δείπνο από έναν συγγραφέα, μπορεί να μην έχω διαβάσει ακόμη κανένα από αυτά τα βιβλία, αλλά οι εικόνες από τις τρεις αυτές φίλες που παραδοσιακά τρώνε μαζί λίγο πριν την αλλαγή του χρόνου μου είναι οικεία και παρηγορητική. Διάλεξα αυτές τις εικόνες για την πρώτη ανάρτηση της χρονιάς, για να ευχηθώ να είμαστε όλοι καλά, να περιβαλλόμαστε από φίλους, ωραία βιβλία και γεύσεις, και να έχουμε πάντα υγεία και τύχη.

Καλή χρονιά σε όλους!

20140102-165922.jpg

20140102-165938.jpg

20140102-165950.jpg

20140102-170000.jpg

20140102-170009.jpg

3 thoughts on “Ποδαρικό 2014

  1. Νιώθω ευθύνη μετά το ποδαρικό! Όλα καλά εύχομαι και πολλά βιβλία, που τα διαβάζετε έτσι κι αλλιώς και μας κάνετε να τρέχουμε και να μην σας προλαβαίνουμε. xxx A.

  2. Καλή Χρονιά! Ο συνοδός μου (Roth) κι εγώ σε ευχαριστούμε για το πολύ τρυφερό σου άρθρο. Μια διόρθωση μόνο, στη συλλογή των διηγημάτων συμμετείχε η συνοδός του Τσίρκα και όλες στην παρέα είμαστε πολύ περήφανες για την φίλη μας!

Σχολιάστε

