Οδύσσεια_16

ul.

Έχω να πιάσω το βιβλίο 4-5 μέρες.

Μία το γραφείο και οι προθεσμίες του (Ιούλιος: ο μήνας των γάμων, της αναμονής των διακοπών, του ΟΑΕΕ και των παραδοτέων), μία ένα ξαφνικό άγχος για τις υποχρεώσεις του Σεπτεμβρίου, μία ένα βιβλίο που προέκυψε να διαβάσω για τη δουλειά, ο Οδυσσέας έμεινε προσωρινά στην άκρη.

Μου λείπει. Αισθάνομαι πως έχω αφήσει κάτι στη μέση, λες κι έχω στήσει κάποιον σε ραντεβού, σαν να αθέτησα μία υπόσχεση. Τον έχω στο κομοδίνο μου και κάθε βράδυ χαϊδεύω το εξώφυλλο όπως κάτι γιαγιάδες τα σεμεδάκια τους.

Καλώς ή κακώς, ο Οδυσσέας είναι ένα βιβλίο το οποίο δεν μπορείς να ανοίξεις ανέξοδα για δυο-τρεις σελίδες, να προχωρήσεις λίγο και να το κλείσεις. Εγώ τουλάχιστον χρειάζομαι προετοιμασία λίγο πριν ξεκινήσω το διάβασμα, συγκεντρώνομαι, κοιτάζω τις αναλύσεις, και σιγά σιγά, πάντα ανιχνευτικά, όπως κάποιοι βουτάνε τα δάχτυλά τους στο κύμα πριν τη μεγάλη βουτιά, αρχίζω να κολυμπάω στα βαθιά νερά της γλώσσας του Τζόυς. Αποφάσισα, λοιπόν, να ξανανοίξω το βιβλίο όταν θα ξέρω ότι έχω τουλάχιστον δύο ώρες ανάγνωσης μπροστά μου.

Αύριο, λοιπόν. Σάββατο, με ξυπνητήρι, με τα τζιτζίκια να με ενοχλούν και τον Ιούλιο να απειλεί πως θα τελειώσει, θα τελειώσω τη Ναυσικά και θα μπω, αν τα καταφέρω, στα Βόδια του Ήλιου, το διάσημο επεισόδιο-σπουδή αλλά και σάτιρα της εξέλιξης της αγγλικής γλώσσας.

Θα είναι ωραία.

Σχολιάστε

