Οδύσσεια_05

?????????? 1

Μετανοιώνω αυτά που έγραφα εδω μέσα πριν σχεδόν δυο χρόνια. 

Φταίει λίγο αυτό το τραγούδι που μου έμαθες προχτές και που με συγκινεί τόσο:

 

Φταίει και το mail που μου έστειλες τις προάλλες, αυτό με μια φράση του Οδυσσέα. Το πήρα, αλλά δεν απάντησα ακόμα.

–Are you a strict t.t.? says Joe.

–Not taking anything between drinks, says I.

?????????? 2

Φταίει το ταξίδι στο Δουβλίνο που πέρασε, και το άλλο, το μεγάλο και πολυαναμενόμενο που έρχεται μεθαύριο.

Φταίει ότι ξεκίνησα τον Άδη και νοιώθω ενθουσιασμένη, περήφανη, αισθάνομαι το μεγαλείο του Τζόυς μέρα με τη μέρα και περισσότερο, φουσκώνω μέσα μου σε κάθε γραμμή που διαβάζω, συνειδητοποιώ ότι αυτή είναι η τέχνη και αυτό το μεγαλείο της, μπαίνει στη ζωή σου σαν έρωτας και της παραδίνεσαι άνευ όρων.

?????????? 3

Φταίει και ότι στο σπίτι κυκλοφορούν διάφορες σπάνιες αναλύσεις του κειμένου, χρωματιστά τετράδια-στολίδια, μικρές κλειδαρότρυπες σε ένα σύμπαν που φανταζόμουν αλλά δεν ήμουν σίγουρη ότι υπάρχει.

?????????? 4

Είμαι συνεπαρμένη.

Σχολιάστε

