Οδύσσεια_04

20130622-111320.jpg

Good puzzle would be cross Dublin without passing a pub.

Ηλιοστάσιο σήμερα. Κάθομαι στο μπαλκόνι και διαβάζω την καλοκαιρινή περιήγηση του Leopold Bloom στο ζεστό Δουβλίνο.

Sleep six months out of twelve. Too hot to quarrel. Influence of the climate. Lethargy. Flowers of idleness. The air feeds most. Azotes. Hothouse in Botanic gardens. Sensitive plants. Waterlilies. Petals too tired to.

Όλοι μου οι φίλοι έτρεξαν στα νησιά σαν κυνηγημένοι. Εμένα ούτε μου πέρασε από το μυαλό να φύγω. Εδώ, στο μπαλκόνι, με έναν από τους κούκους του Υμηττού να αποσπά την προσοχή μου, σκέφτομαι ότι δεν έμεινα στην Αθήνα επειδή είχα κάτι κανονίσει. Δεν έμεινα επειδή σε τρεις μέρες ξαναφεύγω για το Βορρά. Έμεινα για να διαβάσω ανενόχλητη. Στο κρεβάτι, στο μπαλκόνι, στον καναπέ.

Δεν μου έχει ξανασυμβεί.

Μπήκα στους Λωτοφάγους χωρίς να το καταλάβω. Μικρή νίκη. Έχω διασχίσει το 1/10 του Όρους. Και μου αρέσει. Πολύ.

Σχολιάστε

