Χιούμορ ή προσβολή;

oreo-600

Πρόσφατα διαπίστωσα ότι κάποιοι τσακώνονται για δύο διαφημίσεις.

Κατά διαστήματα είχα ακούσει διάφορες ομάδες – κοινωνικές ή άλλες  – να διχάζονται με αφορμή κάποια διαφήμιση: οι φεμινίστριες για κάποια σουτιέν, οι θρησκευόμενοι για κάποιο γύρισμα εντός ενός ναού, κάποιοι εξ’ ημών όταν η κόκα-κόλα παρουσίασε τον Παρθενώνα με κίονες-γυάλινα μπουκάλια. Ανάλογα με την περίσταση, προσπαθούσα να διαμορφώσω μία γνώμη, όχι πάντοτε με επιτυχία.

Αυτό που δεν μου είχε περάσει ποτέ από το μυαλό ήταν ότι οι βιβλιόφιλοι θα έμπαιναν κάποτε σε αυτό το χορό.

Όλα ξεκίνησαν το 2010, όταν η διαφήμιση για μία μπύρα ξεσήκωσε αντιδράσεις επειδή θωρήθηκε πως γελοιοποιούσε τις λέσχες ανάγνωσης:

Πρόσφατα, η συζήτηση ξαναάνοιξε, καθώς μία διαφήμιση μπισκότων προβάλλει, λένε, την καταστροφή μίας δημόσιας βιβλιοθήκης:

Το Twitter την λάτρεψε. Κάποιοι άλλοι έχουν κατά καιρούς διαμαρτυρηθεί έντονα.

Ίσως να είμαι πολύ αναίσθητη, αλλά όχι, δεν προσβλήθηκα. Για την ακρίβεια, γέλασα πολύ με το αστειάκι στο τέλος της διαφήμισης της Bud. Αλλά θα μου πεις, εγώ έβρισκα ok και το θέμα που ειχε προκύψει με τα εσωρουχα Victoria’s Secret.

 

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s