Χάγη

Έμεινα στο ξενοδοχείο που είχα μείνει και πριν από ακριβώς δύο χρόνια. Παράξενο συναίσθημα – ήταν ξένο και οικείο ταυτόχρονα.

20121217-095740.jpg
Η Χάγη είναι φτιαγμένη για όσους δουλεύουν εκεί: Είναι μικρή, συμπυκνωμένη, αρκούντως γραφική, με καταπληκτικά κτήρια γραφείων αλλά και την ιδιαίτερη ολλανδική αισθητική.

20121217-095948.jpg
Βρέθηκα εκεί την περασμένη βδομάδα, και αυτή ήταν από τις λίγες φορές που δεν ταξίδεψα με άγχος – παρά το ότι κόντεψα να μην προσγειωθώ στην παγωμένη ενδιάμεση Φρανκφούρτη λόγω του χιονιά.
Στο τραίνο από το αεροδρόμιο προς τη Χάγη ήμουν ολομόναχη κι έκανα σαν παιδάκι.

20121217-100330.jpg
Είχα μόλις τελειώσει τους Προσκεκλημένους του Assouline και ξαφνικά θυμήθηκα το καταπληκτικό βιβλίο του Tim Krabbe που διάβαζα την προηγούμενη φορά που ήμουν εκεί. Για λίγο, ανατρίχιασα.

20121217-100541.jpg
Τα γραφεία όπου δούλεψα για μία ολόκληρη ημέρα ήταν από τα ωραιότερα που έχω μπει ποτέ: αν είναι έτσι το γραφείο σου, γιατί να μην θέλεις να πας στη δουλειά από νωρίς;

20121217-100739.jpg
Το βράδυ βγήκα με συναδέλφους που έφεραν δικούς τους συναδέλφους. Κοιτούσα γύρω μου τους υπόλοιπους που έπιναν στο μπαρ και σκεφτόμουν πόσο πιθανό ήταν κάποιοι από αυτούς να δουλεύουν στο Διεθνές Δικαστήριο. Παράξενη σκέψη, αλλά την έκανα.

20121217-101040.jpg
Την επόμενη ημέρα, λίγο πριν αναχωρήσω, ήπια καφέ μονη μου μπροστά σε μία εκκλησία. Ήταν από τις λίγες, τις ελάχιστες φορές στη ζωή μου που η μοναξιά μου άρεσε.

20121217-101238.jpg
Λίγο πριν μπω στο τραίνο για το αεροδρόμιο, συνειδητοποίησα ότι αυτό ήταν από τα καλύτερα ταξίδια για δουλειά που έχω κάνει ποτέ. Ήταν μια συνάντηση στην οποία κατάλαβα ότι ωριμάζω. Το αντικείμενο της συνάντησης μου άρεσε πολύ. Οι συνεργάτες είναι εξαιρετικοί. Η Χάγη είναι ό,τι πρέπει για ολιγοήμερο ταξίδι για δουλειά. Έρχονται Χριστούγεννα. Στο σπίτι, κάποιος με περιμένει ανυπόμονα.

Και, το κυριότερο, δεν είχα ούτε μία αποσκευή – από αυτές που για χρόνια κουβαλούσα και που δεν με άφηναν να φύγω όσο κι αν ταξίδευα.

20121217-101712.jpg

 

 

5 thoughts on “Χάγη

  1. Με μεγάλη μου χαρά και ακόμη μεγαλύτερη ζήλεια είδα το εργασιακό περιβάλλον που δούλεψες έστω και για μέρα.. Δουλεύω σε ένα χώρο με το ενδεχόμενο να φτερνιστώ και να βρεθούν πάνω μου δεκάδες κλασέρ, με ένα παράθυρο που δεν ανοίγει ποτέ και το αντικείμενο της δουλειάς μου να είναι στένα συνδεδεμένο με την κόσμο της ομορφιάς! Τι ειρωνία! Στο τσακ είμαι να σου στείλλω φωτογραφία!

    ΥΓ. Τελείωσα το βιβλίο IQ84 του Μουρακάμι. Σε αγγλική σκληρόδετη έκδοση. Ένα παραμύθι για ενηλίκους! Μου άρεσε πολύ! Καλά Χριστούγεννα και ευτυχισμένος ο καινούριος χρόνος

  2. καλημερα..θα παω στην χαγη τον χειμωνα και ψαχνω να δω για το τρενο απο το αεροδρομιο του amsterdam στην χαγη αλλα το μονο που βρισκω ειναι το interail και το raildude που απ οτι καταλαβα συνδεει μεγαλεσ ευρωπαικεσ πολεισ και οχι amsterdam χαγη…μηπωσ θα μπορουσες να μου πεισ πωσ λεγεται το τρενο που πηρεσ? ευχαριστω πολυ..

    ΥΓ. πρεπει να περασεσ πολυ ωραια αν κρινω απο την περιγραφη και τισ φωτογραφιεσ..ελπιζω να περασω και εγω το ιδιο ωραια!!

    1. Καλημέρα!
      Τα τραίνα φεύγουν μέσα από το αεροδρόμιο κάθε 20′ περίπου. Είναι πανεύκολο, καθόλου δεν χρειάζεται να ανησυχείς!
      Καλά να περάσεις, είναι πολύ ωραία πόλη!

Σχολιάστε

