Εννιά βιβλία δώρο για τρεις μικρούς μαθητές!

Εμένα:

  • Δεν μου άρεσε να φοράω λευκή κορδέλα στα μαλλιά (δεν πήγαινε με τα κοτσιδάκια), αλλά μου άρεσε η μπλε ποδιά (πήγαινε με τα κόκκινα παπούτσια που μου είχε δώσει η νονά).
  • Δεν μου άρεσε το Εμείς κι ο Κόσμος, αλλά τρελαινόμουν για το Ανθολόγιο.
  • Δεν μου άρεσε να λέω απ’ έξω τη Σακαράκα της Ρένας Καρθαίου, αλλά έβρισκα το Τσιριτρό του Ζαχαρία Παπαντωνίου πολύ αστείο (γιατί ήμουν κουτσοδόντα και ο μπαμπάς μου με έβαζε να τη λέω, γελούσε, κι εμένα άρεσε να τον κάνω να γελάει).
  • Δεν μου άρεσε να με σηκώνει η Κυρία στην προπαίδεια του 7 αλλά ήμουν ξεφτέρι στου 3.
  • Δεν μου άρεσε να φτιάχνω τη σάκα μου στο σχόλασμα και δεν καταλάβαινα γιατί, αφού δεν ήθελα να διαβάσω τίποτα, δεν μπορούσα να την αφήνω στο σχολείο.
  • Δεν μου άρεσε η άσπρη γόμα η μαλακιά αλλά μου άρεσε η ξύστρα που γέμιζε.

Πήγα στην Α’ Δημοτικού το 1984, όταν οι μπλε ποδιές είχαν μόλις καταργηθεί αλλά ο Διευθυντής του μικρού μας σχολείου, τον οποίο εμείς κοροϊδευτικά αποκαλούσαμε Κύριο Κοτόπουλο, επέμενε να τις φοράμε . Όχι μόνο δεν μου έμεινε τραύμα, αλλά, για κάποιο μυστήριο λόγο, σε όλους τους αγιασμούς, μέχρι αυτόν της Γ’ Λυκείου το 1996, εγώ φορούσα πάντα μπλε σκούρα μπλούζα.

Εκείνα τα χρόνια της δεκαετίας του ’80 μαθαίναμε ποιήματα απ’ έξω και κάναμε την προπαίδεια σε πίνακα με χρωματιστές μπίλιες. Τα απογεύματα προτιμούσα να πιάνω γυρίνους και κοκοβιούς με τα χέρια μαζί με τη φίλη μου τη Φωτεινή παρά να κάνω ορθογραφία. Προκειμένου να αποφύγω τις ασκήσεις αριθμητικής, πηδούσα από το παράθυρο του δωματίου μου και έφευγα από τον κήπο. Έχω ακόμα ένα σημάδι από πέσιμο στο δεξί μου γόνατο.

Κάθε χρόνο, τις ημέρες που ανοίγουν τα σχολεία, αισθάνομαι λίγο παράξενα. Θυμάμαι τον εαυτό μου μικρούλα, την αγωνία και ενθουσιασμό των πρώτων ημερών, να βρω καλό θρανίο, να κάτσω με καλή διπλανή, να πείσω τη μαμά να μου πάρει γόμα που μυρίζει κι όχι άσπρη μαλακιά, να έχουμε όμορφη Κυρία.

Φέτος, όπως και κάθε χρόνο, αισθάνομαι το ίδιο. Και ήθελα με κάποιο τρόπο να κάνω ένα μικρό δώρο σε όλα αυτά τα παιδάκια που αυτές τις ημέρες αποχαιρετούν τους φίλους του καλοκαιριού, αναζητούν κασετίνες και μαρκαδόρους, κι ετοιμάζονται για την Τρίτη, 11 Σεπτεμβρίου. Για τον αγιασμό.

Η «δροσοσταλίδα», το εικονογραφημένο παραμύθι του Αντώνη Δημητρακόπουλου με ονειρική εικονογράφηση της Έρσης Σπαθοπούλου.
Πρόκειται για το πρώτο παραμύθι του πρωτοεμφανιζόμενου Αντώνη Δημητρακόπουλου, ο οποίος εργάζεται στις Εκδόσεις Ίκαρος εδώ και 12 χρόνια.
Η «δροσοσταλίδα» είναι μια τρυφερή ιστορία για μικρά και μεγάλα παιδιά. Η ηρωίδα του παραμυθιού περιπλανιέται στα σύννεφα, στα ποτάμια, στα λουλούδια, στις λίμνες, ψάχνοντας απάντηση στο ερώτημά της: Μήπως ξέρεις το όνομά μου;
Από τις Εκδόσεις Ίκαρος και το Μουσείο Μπενάκη το βιβλίο «Βεγγαλικά» είναι ένα παραμύθι εμπνευσμένο από τα ποιήματα του Νίκου Εγγονόπουλου.
Το βιβλίο αυτό αποτελεί το δεύτερο στη νέα σειρά: «Αν διάβαζα…ποιητές της γενιάς του ’30”. Ο Αλέξης Κυριτσόπουλος εμπνέεται από τους στίχους των μεγάλων ποιητών της γενιάς του ’30 και γράφει παραμύθια με φόντο τις μοναδικές του εικόνες.
Ο Αλέξης Κυριτσόπουλος γράφει την ιστορία ενός ποιητή που ήθελε να στέλνει αστέρια στον ουρανό. Bεγγαλικά! Αστραπές, πεφταστέρια και θρύψαλα φεγγαριού είναι τα υλικά που διαλέγει για να στολίσει τον ουρανό με πυροτεχνήματα και λαμπερά ποιήματα.
Οι Εκδόσεις Ίκαρος παρουσιάζουν για πρώτη φορά στην Ελλάδα, τον πολυβραβευμένο εικονογράφο και συγγραφέα παιδικών βιβλίων, Oliver Jeffers.
Στο πρώτο βιβλίο που κυκλοφορεί με τίτλο «ΟΥΠΣ… σκάλωσε», ο χαρταετός του Φλόιντ σκαλώνει στα κλαδιά του δέντρου. Η προσπάθειά του να τον κατεβάσει οδηγεί σε ξεκαρδιστικές σκηνές!

Με μεγάλη μου χαρά, οι Εκδόσεις Ίκαρος συμμερίστηκαν αυτή μου την επιθυμία, και με το παραπάνω – Μας χαρίζουν τρία αντίτυπα τριών βιβλίων της παιδικής τους σειράς!

Τρεις μικροί μαθητές μπορούν να αποκτήσουν τη Δροσοσταλίδα, τα Βεγγαλικά και το Ουπς, σαν μικρό δώρο για τη  αρχή της νέας σχολικής χρονιάς –

Πώς;

Πανεύκολα: Αρκεί να έχετε ένα παιδί, ανήψι, αδερφάκι, φίλο, που να πρόκειται να γίνει φέτος δευτεράκι, τριτάκι ή τεταρτάκι (να είναι, δηλαδή, σε θέση να μπορεί να διαβάσει μόνο του ή με λίγη βοήθεια τα βιβλία), και να μας κάνετε ένα σύντομο σχόλιο για το τι του/της αρέσει και τι όχι στο σχολείο, αναφέροντας παράλληλα το μικρό του/της όνομα και την τάξη που θα πάει!

Οι τρεις μικροί τυχεροί, οι οποίοι για να παραλάβουν τα βιβλία στο σπίτι αρκεί να έχουν ταχυδρομική διεύθυνση στην Ελλάδα, θα ανακοινωθούν την Τρίτη, 11 Σεπτεμβρίου, πρώτη ημέρα του σχολείου, μετά από μικρή κλήρωση!

26 thoughts on “Εννιά βιβλία δώρο για τρεις μικρούς μαθητές!

  1. Η κόρη μου είναι πρωτάκι φέτος αλλά διαβάζει και της αρέσει και πάρα πολύ. Δεν ξέρω αν μπορεί να είναι υποψήφια. Της λένε Κατερίνα, είναι 6 χρονών και τριών μηνών , κουτσοδόντα και θα πάει α΄δημοτικού. Της αρέσουν τα βιβλία, η μουσική, ο χορός και η θάλασσα.

  2. Η μικρή μου ξαδερφούλα η Ζωή τρελαίνεται να τρέχει με τα μαλλιά της αφημένα ελεύθερα στα διαλείμματα και να κάνει τις ασκήσεις της με πολύχρωμα στυλό με γκλίτερ! Φέτος θα είναι τριτάκι και ανησυχεί για την Ιστορία🙂 Τη λατρεύω από ‘δω ως εκεί κι ακόμη παραπέρα!

  3. Γεια σας – θα ήθελα να χαρίσω τα βιβλία αυτά στις μικρές μου φίλες Σάσα (β δημοτικού) και Γεωργία (νήπιο). Είναι αγγλόφωνες, πηγαίνουν σε.. γαλλικό σχολείο αλλά η ελληνίδα μαμά τους κι εγώ (δασκάλα τους για τέσσερα χρόνια) τους μάθαμε καλά ελληνικά! Η Σάσα είναι σε θέση να διαβάζει ιστορίες στην αδελφή της, το βράδυ, μετά το γάλα και πριν τον ύπνο. Ο Oliver Jeffers είναι αγαπημένος μας συγγραφέας και, πιστεύω, θα έκανε εντύπωση στη Σάσα να τον διάβαζε και στα ελληνικά. Αυτό που της αρέσει περισσότερο στο σχολείο είναι τα αθλήματα κι αυτά που αγαπούσε η Γεωργία στον παιδικό σταθμό ήταν οι κατασκευές και το θέατρο.

  4. Η κόρη μου Μαριλένα θα πάει Δευτέρα. Αγαπημένη της ασχολία τον τελευταίο καιρό να διαβάζει στην μικρή της αδελφή παραμύθια στο κρεβάτι πριν να κοιμηθούν.

  5. Ο γιος μου φέτος θα πάει στην Α’ δημοτικού. Είναι 6,5 χρονών αλλά μπορεί και διαβάζει μόνος του. Είναι πολύ χαρούμενος που θα είναι πρωτάκι. Περιμένει με μεγάλη χαρά την πρώτη μέρα. Του αρέσουν τα βιβλία, τα παζλ και οι κατασκευές!!!!. Σας ευχαριστούμε πολύ για τη δυνατότητα αυτή που μας δίνεται

  6. Η μικρή μου φίλη Κατερίνα από την πρώτη δημοτικού δυσανασχετεί με τη «γραφή» και την «ορθογραφία», παρόλο που λατρεύει να χάνεται στα κείμενα του «ανθολογίου». Στη δευτέρα σκεφτήκαμε να αξιοποιήσουμε αυτή της την αγάπη, ώστε να βελτιωθεί και στον γραπτό λόγο, διαβάζοντας ακόμα περισσότερα κείμενα! Καλή σχολική χρονιά σε όλα τα σχολιαρούδια!

  7. Η ανηψούλα μου η Μαρία-Χριστίνα θα πάει Β’ Δημοτικού. Συμμερίζομαι την ετοιμασία της για το άνοιγμα του σχολείου μιας και πήγαμε μαζί σήμερα να πάρουμε τα σχολικά της. Ακόμη νοιώθει οτι το Καλοκαίρι δεν τελείωσε και θέλει να κάνει κι άλλα μπάνια και βουτιές αλλά εχει επιθυμήσει πολύ τις συμμαθήτριές της και την κυρία στο σχολικό. Ευχαριστώ πολύ για την ευκαιρία! Πάντα ωραίες ιδέες βρίσκουμε στο Don’t ever Read Me!

  8. Η μικρή μου βαφτιστήρα, η Λουκία, φέτος θα ξεκινήσει την Γ’ Δημοτικού και μένει στην Αθήνα. Δηλαδή μερικές εκατοντάδες χιλιόμετρα και μία θάλασσα μακριά μου. Το ξέρω ότι της λείπω, το ξέρω ότι με σκέφτεται. Και μένα μου λείπει πολύ. Αγαπάει τα βιβλία, είναι έξυπνη, αισιόδοξη και πρόσχαρη. Αυτά τα βιβλία είναι ένα μικρό δωράκι που όμως θα της χαρίσει μεγάλη χαρά και έκπληξη. Από τη νονά της…

  9. καλημερα!πολυ γλυκια πρωτοβουλια για τα παιδακια μας!!!ο δικος μου, ο Νικηφόρος φετος θα παει Δευτερα δημοτικου,του αρεσει το σχολειο, να ταξιδευει με το λεωφορειο και να τον παιρνει ο παππους του στο ξυλουργείο.Οταν μεγαλωσει θελει να γινει αστυνομος και ψηλος σαν τον θειο του το Νίκο!

  10. Τον ανηψιό μου τον λένε Μανολάκι. Θα πάει δευτέρα δημοτικού και φέτος για πρώτη χρονιά άρχισε να διαβάζει μόνος του βιβλία. Του αρέσουν τα ζώα, εκείνα τα μικρά τα πλαστικά, και κυρίως όλα τα ζώα που τελειώνουν σε -αυρος. (δεινόσαυρος, βροντόσαυρος, τυραννόσαυρος κ.α.). Εικόνα καλοκαιρινή και ωραία για φέτος: Ο Μανολάκης, μέσα στην σκηνή του κάμπινγκ λίγο πριν κοιμηθεί το βράδυ, φορά στο κεφάλι του αυτό το καπελάκι του ανθρακωρύχου με προσαρμοσμένο φωτάκι και φωναχτά, με το δαχτυλάκι να συνοδεύει λέξη-λέξη, διαβάζει το βιβλίο του.

  11. τι ομορφος διαγωνισμος!ο γιος μου ειναι μολις 18 μηνων κ απολαμβανει τη μανουλα να του διαβαζει παραμυθακια!αλλα το ανηψουδι μου θα ξετρελαθει!ειναι ενας μικρος ταρζανακος που θα παει πρωτη δημοτικου αλλα τρελαινεται για «παλαμυτα» οπως μας λεει συχνα πυκνα!;-)

  12. Η Μαριλένα μου θα πάει Τετάρτη φέτος και της αρέσει πάρα πολύ το διάβασμα (τώρα διαβάζει το μικρό Νικόλα που διάβαζα κι εγώ στην ηλικία της..) και πολλές φορές διαβάζει δυνατά για να απολαμβάνει και η αδερφή της Νάσια που θα πάει νηπιαγωγείο. Στο σχολείο βέβαια όπως λέει,το καλύτερο είναι το διάλειμμα και το παιχνίδι με τις φίλες! Καλή σχολική χρονιά σε όλα τα παιδιά!

  13. Ο Μιχάλης είναι μαθητής της Δ’ Δημοτικού. Έχει δυσλεξία και διαταραχή ελλειμματικής προσοχής (υπερκινητικότητα). Του αρέσει να διαβάζει βιβλία, με ρυθμό βέβαια λίγο πιο αργό από τους συμμαθητές του. Εγώ είμαι καθηγήτρια ειδικής αγωγής και πέρσι διαβάζαμε μαζί 2 φορές την εβδομάδα.Ήταν χαρούμενος όταν έπρεπε να κάνει την ανάγνωσή του!!!!

  14. Ο Δημήτρης πάει νηπιαγωγείο, αλλά διαβάζει… Λίγο μόνος του, λίγο μαζί μου, πάντως το έχει πάρει το μικρόβιο! Και είναι πολύ περήφανος!
    Βασικά, όμως, σχολιάζω για τις αναμνήσεις σου, που είναι και δικές μου… Κι εγώ πήγα πρώτη το ’84, κι εγώ τρίτη Λυκείου το ’96… «Γκραν και γκρουν και τρίκι τράκα, δες, περνάει μια σακαράκα! Αγωνίζεται, μπαμ μπουμ, παλιοσίδερα χτυπούν»… Τι μου θύμισες…

  15. Ο Ορέστης (ο μεγάλος μου γιος) είναι 8, θα πάει τρίτη. Του αρέσει ο Άβαταρ κι ο Μπομπ ( ο Σφουγγαράκης βέβαια!) κι όταν μεγαλώσει θα γίνει ζωγράφος ή ποδοσφαιριστής.
    Ποδιά, εμείς οι πιο παλιοί φοράγαμε όλοι ανεξαιρέτως (αγόρια-κορίτσια!) και έχω την εντύπωση ότι καταργήθηκαν πριν το 84 που ανέφερες! (μάλλον το 82!). Νόμιζα ότι ήταν χάλια αλλά όταν τις ξαναείδα στα καθολικά σχολεία στην Αγγλία, συμπαθητικές μου φάνηκαν.

  16. Η μικρή μου λέγεται Αλεξάνδρα είναι 6,5 χρονών θα παε Α’ Δημοτικού και διαβάζει από 4 χρονών. Αγαπημένη της ασχολία το διάβασμα και οι…Barbie. Αγαπημένο αναγνωσμα της αυτό το καιρό τα 33 ρουμπίνια του Ε. Τριβιζά. Θα περιμένουμε και εμείς με αγωνία το αποτέλεσμα της κλήρωσης….Καλη Σχολική Χρονιά σε όλα τα παιδάκια!!!

  17. Μαμα: «Τι σου αρέσει στο σχολείο Θάλεια;»
    Θάλεια (Β’ Δημοτικού): » Δεν ξέρω»
    Μαμά: «Θαλίτσα πες το πρώτο πράγμα που σου έρχεται στο μυαλό για το σχολείο»
    Θάλεια (Β’ Δημοτικού): «Δεν ξέρω γιατί πρέπει να πηγαίνω σχολείο»
    Πλήγμα για την μανούλα η απάντηση, ελπίζω όμως αφού τελειώσει το σχολείο να βρει πολλούς καλούς λόγους για το γιατί τελικά έπρεπε να πάει.

  18. Ο Γιωργής μου φετος θα παει στην β΄δημοτικου!!!Ειναι ονειροπόλος και του αρέσει να διαβαζει και να δημιουργει ιστοριες και υστερα να τις παίζει…γι’αυτο και στο σχολειο του αρεσει το μαθημα της θεατρικής αγωγής:»μαμα θα εχω και φετος την κυρια Ουρανια? θα μπορω και φετος να δειχνω τη φαντασία μου?» με ρωταει όλο αγωνια και προσμονη….!Ευχομαι να ειναι και φετος η Κυρια Ουρανια στο σχολειο…και να μην εχει ο υπουργος αλλα σχεδια για τα δημοσια σχολεια!!!Καλή και δημιουργική σχολική Χρονια σε ολους μας!!!

  19. Εμένα το αγοράκι μου ο Νίκος θα πάει β’ δημοτικού…και τρελαίνεται για το σχόλασμα (χαχαχα) ή τουλάχιστον έτσι μου λέει και το παιχνίδι στο διάλειμμα…Παρόλα αυτά τρελαίνεται να διαβάζει και να δημιουργεί ιστορίες σχετικές με αυτά που έχει διαβάσει!!!!
    Καλή σχολική και δημιουργική χρονιά σε όλα τα παιδάκια μας..

Σχολιάστε

