Γκρίνια

Σήμερα έχω δυο λόγους να γκρινιάζω. Ο τρίτος είναι ο καύσωνας.

1. Είδα το trailer της νέας κινηματογραφικής μεταφοράς του Άννα Καρένινα και με κατέθλιψε η επιβολή της δήθεν βρετανικότητας σε ένα ρωσικό έργο, ο Βρόνσκυ που είναι πιτσιρίκος, και η ίδια η Κίρα Νάιτλι που διαρκώς βαυκαλίζεται υποκριτικά με πανομοιότυπο  τρόπο.

2. Παρακολουθώ τον ντόρο που γίνεται με την κυκλοφορία της ελληνικής μετάφρασης του νέου βιβλίου της Τζίλιαν Φλιν, με ελληνικό τίτλο Το Κορίτσι που Εξαφανίστηκε. Σκέφτομαι ότι ο τίτλος του πρωτότυπου, Gone Girl, μεταφράστηκε πιθανώς εκ του πονηρού με τρόπο που να μοιάζει ύποπτα με μία (πολυπόθητη) συνέχεια της διάσημης τριλογίας του Στιγκ Λάρσον. Κρίμα. Επίσης σκέφτομαι πως, αν κανείς δεν έχει ακόμα διαβάσει Χένινγκ Μάνκελ ας αφήσει την κυρία Φλιν για αργότερα. Δε θα χάσει απολύτως τίποτα αν περιμένει λίγο, και είναι βέβαιο ότι θα έχει στα χέρια του καλύτερη αστυνομική λογοτεχνία. Μιλάει η πείρα.

 

6 σκέψεις σχετικά με το “Γκρίνια

  1. Εμένα πάλι το trailer μου δημιούργησε μεγάλες προσδοκίες για την ταινία και για την ερμηνεία της Κίρα…
    Ίσως να είναι απλά συμπάθεια. 🙂

  2. Εμένα πάλι αυτό της Φλιν μου άρεσε τρελλά, περισσότερο από τα δύο της προηγούμενα. Μου έδωσες όμως ιδέες για τον Μάνκελ που ούτε καν τον είχα ακούσει ..:)

  3. Εγώ γκρινιάζω κάθε μέρα για τον καύσωνα…αλλά ποιός νοιάζεται!!Τώρα για τον ντόρο σχετικά με το βιβλίο της Φλιν-το οποίο μου άρεσε πάρα πολύ και σαφώς είναι πολύ καλύτερο από τα Αιχμηρά Αντικείμενα-μάλλον είναι μία μείξη καλού μάρκετινγκ σε συνδυασμό με το γεγονός ότι τα αστυνομικά προτιμούνται ιδιαίτερα το καλοκαίρι!!Ετσι κι αλλιώς και ο τίτλος στα Αγγλικά έχει να κάνει με τα γνωστά «boy meets girl»,»boy loses girl» κτλ και όχι με κανένα κορίτσι που εξαφανίστηκε..είναι γυναίκα αυτή που έχει εξαφανιστεί!!Από την άλλη «Το κορίτσι με το τατουάζ»-αγγλικός και ελληνικός τίτλος-πολύ απέχει από το πρωτότυπο στα σουηδικά «Ο άντρας που μισούσε τις γυναίκες «,δεν συμφωνείς?
    Δεν έχω διαβάσει Μάνκελ ακόμα,αλλά έχω ακούσει τα καλύτερα για τη μεταφορά του στην μικρή οθόνη με πρωταγωνιστή τον Κένεθ Μπράνα!

  4. Eμένα με εκνεύρισε η ιδέα του Jude Law ως Καρένιν, τον οποίο τον παρατάει για ένα γελοίο πιτσιρίκο. Απαράδεκτο καστινγκ!

Σχολιάστε