Σαββατοκύριακο

Τα χέρια μου πονάνε ακόμα / Κουβάλημα και πλύσιμο / Φαγητό πρόχειρο στο καινούργιο τραπέζι του σαλονιού / Στο σπίτι ακόμα χαμός / Μου πήρε δύο ώρες να αποφασίσω τι θα βάλω στη μικρή βιβλιοθήκη της κουζίνας / 2 βιβλία Jamie Oliver / Το ένα, δώρο της Χριστίνας / Το άλλο δεν το έχω ανοίξει ακόμα / Μαζί τους, ο Keith της καρδιάς μου / Μου τον έδωσε η Ιωάννα με τον όρο να της κάνω περίληψη / Της την χρωστάω ακόμα / Πιο πέρα τα Άπαντα του Μάριου Χάκκα / Ένα διήγημα ώσπου να βράσουν τα μακαρόνια / Άλλο ένα ώσπου να γίνει η σάλτσα / Λίγη Αρχαία Ιστορία / Και μετά λίγα κεραμεικά της γιαγιάς / Με τόση δουλειά, η κορδέλα στις Χαμένες Ψευδαισθήσεις δεν έχει μετακινηθεί παρά ελάχιστα / Αλλά τελείωσα το πρώτο μέρος! / Θα γεμίσω τα υπόλοιπα ράφια με το Kinfolk / Είναι η νέα μου εμμονή / Την Παρασκευή, το πιο παράξενο πάρτυ / Χόρεψα Σισιλιάνικα τραγούδια σε μία αυτοσχέδια πίστα κάτω από τα πεύκα / Δεν ήξερα κανέναν / Δημοσθένη, να είσαι πάντα γερός! / Προσοχή: Το παρακάτω κομμάτι ακούγεται δυνατά και χορεύεται με πολλές στροφές πλην όμως χωρίς πολλές περιστροφές

Σχολιάστε

