Γράμμα σε ένα ρατσιστή

Δεν έχεις δικαιολογία, φίλε.

Εσύ που έχεις το σουγιά στη κωλότσεπη, που αγριοφωνάζεις σε ένα περαστικό (ελαφρώς) πιο μαυρισμένο απο σένα και του κάνεις το νταή – δε σε πείραξε εκείνη τη στιγμή, αλλά εσύ κάνεις το κομμάτι σου γιατι σου φταίει η κοινωνία. Δεν εχεις δικαιολογία για το ρατσισμό σου. Όυτε όταν αποφαίνεσαι με ύφος ΄αυτό το επιχείρημα δε σηκώνει αντίρρηση΄ πως το κακό έχει παραγίνει, πρέπει να αδειάσει το κέντρο, να τους βάλουν σε στρατόπεδα ή να τους διώξουν. Δεν εξηγείς, δε δικαιώνεις το κτήνος μέσα σου. Όυτε κι αν είσαι ήπιων τόνων και δε ξεσπάς, ε δεν είσαι ακροδεξιός εσύ, αλλά κατά βάθος (και δε το λες σε κανέναν)  σου τη δίνουν οι ξένοι και ονειρεύεσαι μαζικές απελάσεις, μια μέρα να ξυπνήσεις από το όνειρο και να περπατάς στην Ερμού του 1960, σα να μην ήρθανε ποτέ. Και σε ενοχλούν, εκτός ίσως απο τη γυναίκα που φροντίζει τη μάνα σου, γιατι τη χρειάζεσαι, και εκείνο το τύπο που έρχεται και σου σκαλίζει το χωράφι, καλό παιδί είναι μωρέ. Αλλά οι ξένοι σε ενοχλούν, έτσι γενικά και πατριωτικά. Και αρέσκεσαι σε κουβέντες για το μεταναστευτικό, οτι το κράτος δε κάνει τίποτα, ο κόσμος φωνάζει, η οργή φουντώνει και όλοι μαζί αγκαλιάζετε τον ίδιο φόβο που σας τυλίγει ζεστά σα φίδι.

Δε θες να κάνεις το καλό Σαμαρείτη, έχεις λες δικά σου προβλήματα. Δε σε αγγίζουν τα κυρήγματα περι ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Φαντάζομαι δε σε ενδιαφέρει πόσες εκρήξεις έχει στη Καμπούλ, και το Ντανταάμπ δε ξέρεις που πέφτει. Γελάς με τα περί ισότητας, διαφορετικότητας, ένταξης, είναι φολκλόρ εναλλακτικά. Σε όλα αυτά αντιπαραθέτεις το έγκλημα, είναι το υπέρ-επιχείρημα, σημαία στο ρατσισμό. Λες και όλοι οι ομοεθνείς μας εγκληματίες εξαφανίστηκαν απο προσώπου γης ή ξεπλύθηκαν στον Ιορδάνη – αλλά όχι, ο αλλοδαπός ειναι αλλιώς.

Δε θα σου πω οτι δεν υπάρχει πρόβλημα. Υπάρχει, και είναι τεράστιο. Και κατά πολύ, δε φταις εσύ που δημιουργήθηκε το πρόβλημα. Φταίνε όλες οι κυβερνήσεις, η μια μετά την άλλη, που πάνω από δεκαπέντε χρόνια αντιμετωπίζουν το θέμα της μετανάστευσης και του ασύλου σαν υποσημείωση. Τόσα χρόνια το μεταναστευτικό αφορούσε ανθρωπολόγους, κοινωνιολόγους και λίγους επαγγελματίες, έβγαινε που και που στις εφημερίδες, αλλά μόνο αν ρωτούσες ένα κοινωνικό λειτουργό η δικηγόρο αντιλαμβανόσουν το μέγεθος του προβλήματος. Ένας πληθυσμός αόρατος, να ζει σε συνθήκες άθλιες. Ντόπιοι εξοργισμένοι. Δεν ήταν προτεραιότητα του κράτους μια νομοθεσία με συνολική θεώρηση και μακροπρόθεσμους στόχους. Η στάση του κράτους ήταν η λούφα. Νομιμοποιήσεις κουτσές, και φτου κι απ την αρχή. Χορήγηση ασύλου στην Ελλάδα μηδέν, γιατι σιγά μη θέλουν να μείνουν εδώ. Ένταξη, ποιά ένταξη; Ιθαγένεια κόκκινη γραμμή. Και γενικά έφταιγε η Ευρώπη που δε βοηθούσε, καθώς και το όντως άδικο Δουβλίνο ΙΙ, το κλειδί για τη λύση του προβλήματος (και εδώ έκλεινε η συζήτηση). Το οτι αυτή η περιφερειακή χώρα έχει και υποχρεώσεις να παρέχει προστασία ήταν ψιλά γράμματα.

Τα τελευταία χρόνια αυξήθηκαν οι μεταναστευτικές ροές, οξύνθηκαν τα προβλήματα και εντάθηκαν οι πιέσεις να ξεκουνηθεί η χώρα να κάνει κάτι. Διατέθηκαν από την ΕΕ πάρα πολλά χρήματα για πάσεις φύσεως δράσεις. Αλλά και αυτά δεν αξιοποιούνται επαρκώς, γιατί οι δομές της δημόσιας διοίκησης είναι λειψές και μεσαιωνικές, και το κράτος χάνει το μπούσουλα στην εφαρμογή. Τα προβλήματα εγιναν δράματα και οι δύσκολες γειτονιές πεδίο μάχης, και στην Ελλάδα της κρίσης, οι εξοργισμένοι πολίτες που ψάχνουν απαντήσεις βρήκαν το φόβο-αποδιοπομπαίο τους τράγο. Δύο τρία σόου καταστολής, και στη κρίσιμη πολιτική στιγμή το πρόβλημα εκτοξεύθηκε στα άκρα, σε ένα δίπολο ρατσισμού/ αντιεξουσιασμού. Παίζοντας με τα συναισθήματα, ο ρατσιστικός λόγος απλώνει επιθετικά τα πλοκάμια του από τα άκρα προς το ευρύ κοινό για να τσιμπήσει το μέσο Έλληνα. Αντίθετα, ο αντιρατσιστικός λόγος αναπαύεται στη θαλπωρή των λίγων, οργισμένων πιστών του. Αντί να είναι η κοινή λογική και ο κυρίαρχος ψύχραιμος λόγος. Γιατί το να διώκεις κάποιον λόγω διαφορετικής εθνικότητας ισοδυναμεί με το να διώκεις κάποιον γιατί έχει άλλο φύλο, ή οποιαδήποτε άλλη διαφορά με εσένα. Δε χτυπάς έναν ανήλικο Αφγανό όπως δε χτυπάς μια ανάπηρη γυναίκα. Απλά.

Οπότε ναι μεν δε φταίς εσύ, φίλε, που δεν υπήρξε πολιτική για το μεταναστευτικό, αλλα αυτό δεν είναι η δικαιολογία να είσαι κτήνος.

Θέλω να ξέρω: αν το κράτος αύριο, δια μαγικής ράβδου, εφαρμόσει μια πολιτική που θα εντείνει τη συνοριοφύλαξη, αλλά όχι μόνο, αν δηλαδή καταγράψει τους παράτυπους μετανάστες και διευθετήσει τη νόμιμη τους υπόσταση, αν εκκαθαρίσει όλες τις χιλιάδες εκκρεμείς αιτήσεις ασύλου και χορηγήσει προστασία όπου πρεπει, αν αυτούς που δε γίνεται να μείνουν τους βοηθήσει να επιστρέψουν οικειοθελώς – τότε, εσύ θα έχεις ακόμα πρόβλημα με τους μετανάστες; Aν φτιάξει κέντρα πρώτης υποδοχής στις συνοριακές περιοχές όπου θα γίνεται καταγραφή και ταυτοποίηση, αν φτιάξει δομές φιλοξενίας για ευάλωτες ομάδες, αν δεν θέτει παιδιά υπο κράτηση και αν γενικότερα η κράτηση γίνεται κατ εξαίρεσιν και στις σωστές συνθήκες – τότε, εσύ θα έχεις ακόμα πρόβλημα με τους μετανάστες; 

Δηλαδή, σε πειράζει η σχολική τάξη των δέκα εθνικοτήτων; Οτι η υπάλληλος στο ταχυδρομείο ίσως έχει όνομα πιο εξωτικό παρα Πελοποννησιακό; Μη μου λες για πατρίδα, δεν έχεις εσύ το μονοπώλιο της αγάπης για τη χώρα. Την αγαπάω και εγώ και όλοι μας, και τη παρακαταθήκη της παιδείας και της ιστορίας της την έχουμε μέσα μας πυξίδα. Μη μου λες για κρίση, θα βγούμε απο το τούνελ ζωντανοί, πιο άνθρωποι, όχι ανθρωποφάγοι.

Κοίτα μόνο, φίλε, μήπως το παιδί σου αύριο ντρέπεται για τις απόψεις σου.

Υ.Γ.: Σήμερα είχα σκοπό να γράψω για ένα βιβλίο, γιατί, ναι, διαβάζω ακόμα (και είμαι τόσο τυχερή που, στη γενικότερη μαυρίλα, έπεσαν στα χέρια μου διαμάντια). Επειδή όμως δεν διαβάζω μόνο λογοτεχνία, έκρινα πως ένα ακόμα δοκίμιο (γιατί περί αυτού πρόκειται), δεν είναι κακό. Κάθε άλλο. Το εν λόγω, λοιπόν, κείμενο, το βρήκα εδώ. Το έχει γράψει η Ασπασία Παπαδοπούλου, καλή φίλη και, κυρίως, ειδική επί του θέματος: είναι διδάκτωρ του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης σε θέματα Μετανάστευσης και Ασύλου, και έχει εργαστεί με διεθνείς οργανισμούς και ΜΚΟ στο Βέλγιο, την Ελβετία, την Ελλάδα, και τη Βόρειο Αφρική. Σήμερα ζει στις Βρυξέλλες κι εργάζεται στο Ευρωπαϊκό Συμβούλιο για τους Πρόσφυγες (ΕCRE).

Η Ασπασία με ενημέρωσε ότι η εκστρατεία κατά του ρατσισμού και της βίας είναι ανοιχτή σε όλους μας. Όποιος θέλει μπορεί να γράψει ένα άρθρο, να στείλει ένα βίντεο ή και μία φωτογραφία.

Και κάτι ακόμα, Ασπασία: Δεν σου το είπα, αλλά με συγκίνησες. «Δεν έχεις εσύ το μονοπώλιο της αγάπης για τη χώρα», γράφεις, και πόσο δίκιο έχεις. Πρόσφατα σκεφτόμουν τη δική μου ζωή, πώς έφτασα στο Λονδίνο στις 17 Σεπτεμβρίου του 1997 με 3 βαλίτσες κι ένα χάρτη στο χέρι, σε μία χώρα ξένη και μία πόλη τεράστια, όπου μπορεί να μιλούσα τη γλώσσα αλλά δεν καταλάβαινα καλά καλά τον (μετανάστη) ψιλικατζή της γειτονιάς μου. Πώς αυτή η χώρα με παρέλαβε μαθήτρια και με έκανε επιστήμονα, μου άνοιξε τις πόρτες, μου χάρισε φίλους σαν κι εσένα, εμπειρίες και γνώσεις. Ήμουν μία ξένη και, σημειώνω, τα έβγαλα πέρα με μία υποτροφία μένοντας 6 χρόνια σε φοιτητικές εστίες. Κι όμως. Σήμερα, που κλείνω πλέον 8 χρόνια μακριά, περιμένω την έναρξη των Ολυμπιακών Αγώνων του Λονδίνου με την ίδια λαχτάρα που την περίμενα το 2004. Θα σου φανεί αφελές, ίσως και κουτό, αλλά έχεις δίκιο Ασπασία. Κανείς δεν έχει το μονοπώλιο της αγάπης και της λαχτάρας για καμία χώρα. Νομίζω εσύ το ξέρεις καλύτερα.

15 thoughts on “Γράμμα σε ένα ρατσιστή

  1. Όντως το πρόβλημα της μετανάστευση είναι μεγάλο αλλά η μόνη ανθρώπινη και ρεαλιστική λύση είναι να τους δώσουμε ταξιδιοτικά έγγραφα για να μπορέσουν να προχωρήσουν στην Ευρώπη όσοι θέλουν. Η μεγάλη πλειοψηφία των μεταναστών θέλει να πάει στην Ευρώπη αλλά εγκλωβίζονται στην Ελλάδα. Να καταργηθεί το Δουβλίνο2. Πιο αναλυτικά οι σκέψεις μου εδώ: http://aristerotopos.wordpress.com/2012/06/11/giatometanasteutiko/

    1. αυτό ακριβώς είναι ο σύζυγός μου κι εγω βάλαμε τα χαρτια του γάμου μας τον σεπτέμβριο κι ακομα περιμένουμε μετά από 10 μήνες την αδεια παραμονής του δώσανε μόνο βεβαίωση μπλε κιόλας λες και είναι κάτι σημαντικό. δεν μπορεί να κάνει τίποτα με αυτό το χαρτί. Εγω βρήκα δουλειά στο λονδίνο λόγω κρίσης δεν γίνεται αλλλιώς. Απαγορεύεται λέει να έρθει ο αντρας μου μαζί με την μπλε βεβαίωση. Στην περιφέρεια Θεσσαλονίκης λένε ότι τι να κάνουμε η αδεια θα βγει περίπου σε 2 χρόνια δηλαδή ο άντρας μου θα το πάρει ληγμενο την άδειά του και φτου και από την αρχή. Και θα μας ελέγξουνε λέει κι αν εγω είμαι στο λονδίνο θα πρέπει να βρω τρόπο να γυρίσω να μας πάρουν συνένυευξη.. Είναι δυνατόν να μας ο κάνουνε αυτό? με ποό δικαίωμα μας χωρίζουνε έτσι εμεις που αγαπιόμαστε τόσο πολύ? Μας έχουν βάλει την ζωή μας στο pause και χώρια ότι οι άδειες παραμονής των αλλοδαπών βγαίνουν σύμφωνα με το νόμο τους πρώτους 6 μήνες αλλά ειδικά στην Θεσσαλονίκη δεν τις δίνουν στην ώρα τους τις κρατάνε και χρόνια.. κι αυτό είναι καταγγελία παραβιαζουν τα ανθρώπινα δικαιώματα και τώρα με τον άντρα μου το έχω βιώσει αυτό χιλιάδες φορές.. Ν α γίνει κάτι τώρα και ειδικάστην Θεσσαλονίκη το πρόβλημα είναι τεράστιο κανείς δεν δείνει σημασία στους μετανάστες που διαμαρτύρονται, Εγώ όμως σαν Ελληνίδα το φωνάζω και το βροντοφωνάζω..

  2. Όσοι αλλοδαποί βρίσκονται εντός της ελληνικής επικράτειας πέρασαν στην υπερ-πλειοψηφία τους ΠΑΡΆΝΟΜΑ τα σύνορα, από βουνά λόφους κτλ. Το ότι οι κυβερνήσεις τόσα χρόνια, υπό την πίεση των κομμάτων της αριστεράς, τους επιτρέπουν να εργάζονται παράνομα αυτό δεν τους δίνει το δικαίωμα της εσαεί παραμονής.
    Η υπερ-πλειοψηφία των αλλοδαπών δεν πέρασε νόμιμα τα σύνορα ζητώντας άσυλο ή να γίνει έλληνας!! Απλά πατώντας πάνω στο σαθρό σύστημα, κυρίως τα πρώτα 15 έτη και ιδικά απο Αλβανία, παίρνουν χρόνια τώρα κάρτες παραμονής λόγω εργασίας – κάρτες που τους επιτρέπον να μένουν στην χώρα, και ταυτόχρονα μπαινοβγαίνουν μιας και κανείς δεν τους ελέγχει. Κάποια στιγμή λοιπόν κάποιοι από αυτούς αποφάσισαν να μείνουν εδώ μόνιμα, με την έγκριση της χώρας παίρνουν τα απαραίτητα χαρτιά και τέλος!! Αυτοί δεν έχουν κανένα πρόβλημα! Και ούτε μιλάμε για αυτούς!
    Από εκεί και πέρα, όμως, υπάρχει ένας τεράστιος αριθμός (περί τους 1.500.000), που ανεβαίνει τάχιστα.
    Ο ίδιος νόμος που επικαλείται η αριστερή διανόηση αρχικώς και κυρίως έχει παραβιαστεί με τις παράνομες ελληνοποιήσεις, έπειτα τον επικαλείται για να προστατεύει όλες τις πτυχές μιας κοινωνίας. Ναι, μόνο που όσους θέλουν να προστατέψουν δεν είναι καν μέλη της ελληνικής κοινωνίας, εκτός και αν θεωρήσουμε ότι οποιοσδήποτε περνά παράνομα τα σύνορά μας αυτομάτως γίνεται και μέλος/πολίτης της χώρας!!!!

    Να δούμε, όμως, τι σημαίνει σοβαρό Κράτος ??
    Ας υποθέσουμε ότι ένας έλληνας που διαμένει νόμιμα στην Γερμανία αποφασίσει να μεταναστεύσει στην Ισπανία… για να δούμε τι μηχανισμοί και τι διαδικασίες θα… «αντιμετωπίσει»….
    Όταν λοιπόν θα πάει από Γερμανία στην Ισπανία θα πρέπει να παρουσιαστεί στο τοπικό Δημαρχείο ώστε να μπορέσει να δηλωθεί (νόμος!) και να πάρει άδεια παραμονής και άδεια εργασίας (και ας είναι πολίτης χώρας της E.E).
    Εκεί θα του ζητήσουν:
    1) Αντίγραφο ποινικού μητρώου από την χώρα από την οποία κατάγεται (Ελλάδα)..
    2) Αντίγραφο ποινικού μητρώου από την χώρα από την οποία ήρθε στην Ισπανία (Γερμανία).
    Τα δυο παραπάνω για να βεβαιωθούν ότι δεν ήρθε στην Ισπανία «κυνηγημένος».
    Κατόπιν θα ελέγξουν επιτόπου εάν έχει διεθνές ένταλμα σύλληψης από Europol η Ιντερπόλ.
    3) Έπειτα θα τον στείλουν πάραυτα στο ανάλογο ΙΚΑ για να κάνει εξετάσεις για Ηπατίτιδα, Σύφιλη, AIDS, φυματίωση και λοιπές κολλητικές αρρώστιες.
    4) Μετά θα πρέπει κάνει ένορκη δήλωση ότι εκείνη τη στιγμή δεν διώκεται σε καμία χώρα για ποινικό αδίκημα και ούτε γίνεται αστυνομική / δικαστική ερευνά εις βάρος του (και ας μην έχει γίνει ακόμη το δικαστήριο).
    Εφόσον λοιπόν προσκομίσει όλα τα παραπάνω θα πρέπει να βρει σπίτι να μείνει. Στο μεσοδιάστημα θα πρέπει να μείνει σε ξενοδοχείο, καθότι στην Ισπανία απαγορεύεται ιδιοκτήτης να νοικιάσει σπίτι σε αλλοδαπό, εφόσον δεν έχει άδεια παραμονής και εφόσον δεν πάει με τον υποψήφιο νοικάρη στο τοπικό αστυνομικό τμήμα όπου πρέπει να ελέγξει τον νοικάρη η αστυνομία και να δώσει συγκατάθεση!!! Η τιμωρία είναι κατάσχεση του διαμερίσματος. Στην συνέχεια εάν και εφόσον βγει η άδεια παραμονής (για έξι μήνες αρχικά) θα αρχίσει να ψάχνει για σπίτι. Όταν θα βρει θα πρέπει να πάει με τον ενοικιαστή στο πλησιέστερο τμήμα όπου η αστυνομία θα ελέγξει τον μετανάστη και την άδεια παραμονής του και ανάλογα θα δώσει ή όχι τη συγκατάθεση της. Με αυτό το χαρτί θα πάει ξανά στο δημαρχείο και κατόπιν θα πάρει άδεια εργασίας και από την Εφορία ΑΦΜ. Έως ότου βρει δουλεία πρέπει να πληρώνει το ΙΚΑ από την τσέπη του (90 Euro το μήνα) ώστε να είναι ασφαλισμένος.
    Κατόπιν αυτών θα του γίνει μια σύσταση από τις αρχές προς μελέτη μερικών χωρίων του ισπανικού δικαίου, όσον αφορά τι είναι ποινικά αδικήματα, τι πλημμελήματα κτλ. Έπειτα θα ενημερωθεί ότι εάν αρχικά τον πρώτο χρόνο υποπέσει σε σοβαρό αδίκημα τότε θα απελαθεί πάραυτα προς την χώρα από την οποία κατάγεται (όχι σε αυτήν από την οποία πήγε εκεί) και θα παρακρατηθεί η τυχόν περιουσία του (λογαριασμοί σε ισπανικές τράπεζες) από το ισπανικό κράτος!
    Σημειωτέον ότι όλα αυτά αφορούν όσους πάνε Μετανάστες στην Ισπανία και όχι ως Λαθρομετανάστες (όπου οι διαδικασίες είναι πολύ πιο δύσκολες για να πάρεις άδεια παραμονής, σχεδόν αδύνατο).
    Ρωτώ λοιπόν τους βαθιά δημοκρατικούς της αριστερής διανόησης : Στην Ελλάδα, ποιός από τους λαθρομετανάστες περνά την παραπάνω διαδικασία;; Γιατί τους αφήνουν να βρίσκονται όλοι αυτοί οι λαθρομετανάστες εδώ ;;;

  3. δεν πιάνουν τα λόγια σε τέτοιους μπετομένους εγκεφάλους (και δεν μιλάω μόνο για τα φαλακρά της χρυσής αυγής**) . Να περιθωριοποίησουμε αυτούς τους άθλιους , να καταλάβουν πως είναι ανεπιθύμητοι.

  4. Αυτοί που ζητούν να νομιμοποιηθούν ανέρχονται στο 1.200.000 (συν τους περίφημους «νόμιμους» – που κανείς δεν γνωρίζει με ποιες διαδικασίες πήραν τη «νομιμοποίηση» αυτή- οι οποίοι εκτιμώνται σε τουλάχιστον 800.000) και έρχονται συνεχώς, και είναι λαθρομετανάστες!
    Θα νομιμοποιήσουμε τους πάντες, και όλους όσοι θα έρθουν ? γιατί αυτό γίνεται,.συνεχώς έρχονται, κάποια στιγμή βρίσκουν και εργάζονται (παρανόμως διότι δεν επιτρέπετε, τα έχουμε ξανά πει!) και με το πέρας ενός μικρού ή μεγάλου χρονικού διαστήματος θέλουν νομιμοποίηση βασιζόμενοι ακριβώς στο ότι εργάστηκαν παράνομα!! ΔΕΝ είναι δυνατόν ένα μη νόμιμο γεγονός, αυτό της εργασίας όχι μόνον να αυτό-αναχθεί σε νόμιμο αλλά και να νομιμοποιεί ένα άλλο εξίσου παράνοο γεγονός!!! Έλεος δηλ!
    Η αντιπρόταση της αριστερής διανοήσεως είναι παντελώς παράνομη! Δεν είναι δυνατών να νομιμοποιούμε τις ανομίες!
    Και άντε και νομιμοποιούμε κάνοντας ανομίες εις βάρος της χώρας μας, πόσους και για πόσο χρονικό διάστημα, με τι κριτήριο θα γίνει : με βάση το τι προβλέπει ο νόμος ή έτσι γενικά και αόριστα?
    Πραγματικά είναι αστείο, κάποιοι πιστεύουν ότι η νομιμοποίηση των πάντων θα πατάξει την δουλεμπορία! Δηλαδή άντε και η νομιμοποίηση πατάσσει το δουλεμπόριο, ως πότε και πόσους??
    Δεν καταλαβαίνει κανείς δηλ. ότι η μετακίνηση δεν θα σταματήσει ποτέ ??? Εκτός αυτού δεν βλέπει κανείς ότι θα γίνουμε ο καλύτερος «φίλος» των δουλεμπόρων, ..έχουμε γίνει δηλ., 10.000+ ευρό το «κεφάλι» τους φέρνουν!! Τι θα κάνουμε δηλ., οι δουλέμποροι θα στέλνουν και εμείς θα νομιμοποιούμε ? άντε και το κάναμε εμείς,.. έχει κάποιος την εντύπωσης ότι αυτό θα το δεχτεί κάποιος από τους ευρωπαίους εταίρους μας !??

    Όσο για την κατάργηση του Δουβλίνο ΙΙ, για να επιτραπεί στους αλλοδαπούς να φύγουν από εδώ, εκτός του ότι καμιά ευρωπαϊκή χώρα δε θα τους δεχτεί γιατί απλά θα κλείσει τα σύνορά της με την Ελλάδα, θα «διαφημίσει» τη χώρα σε όλο τον κόσμο ως τράνζιτ σταθμός στην πλούσια Ευρώπη.

  5. Το θέμα, λοιπόν, και είναι κατανοητό σε όλους τους σώφρονες και λογικούς ανθρώπους έχουν διαβάσει τα post μου, είναι να γίνουν έστω σε ευρωπαϊκό επίπεδο εκείνες οι ενεργείς που θα δημιουργήσουν το ανάλογο νομικό κτλ πλαίσιο, τους μηχανισμούς κτλ., και γενικά ότι απαιτείτε ως πλαίσιο ώστε αφενός όσοι δικαιούνται άσυλο ή απλά παραμονή να μένουν διαφορετικά θα πρέπει να απελαθούν ή να προωθούνται όπου θέλουν να πάνε. Και εδώ πρέπει να πιέσουμε τόσο τους ευρωπαίους όσο και την Τουρκία, διότι οι μυστικές υπηρεσίες και ο στρατός της Τουρκίας είναι που έχει γιγαντώσει την εισροή σε αλλοδαπούς! Επίσης θα πρέπει να μπει επιτέλους ένα όριο με βάση τις δυνατότητες και τα όρια της Ελλάδας όσο αφορά τον αριθμό που μπορούμε να δεχτούμε, ώστε αυτοί που θα παραμείνουν να μπορούν όντως να ζουν φυσιολογικά και εμείς ως χώρα να μην γίνουμε πτωχοκομείο. Όλα αυτά μέσα από δημοκρατικές διαδικασίες και με βάση επιλογή/άποψη του λαού τους νόμους και το σύνταγμα.
    Άναρθρες κραυγές του τύπου «νομιμοποίηση σε όλους» εκτός από γελοίες είναι και επικίνδυνες! Για ευνόητους λόγους.

    **Μιλάμε πάντα για λαθρομετανάστες. Δεν αναφερόμαστε στην φιλοξενία επί μακρόν προς έναν αριθμού ανθρώπων που δια των κατάλληλων νόμιμων οδών και μηχανισμών ήρθαν στην Ελλάδα – πχ. από μια περιοχή που πλήγηκε από μεγάλους σεισμούς – και με το πέρας ενός χρονικού διαστήματος θα επιστρέψουν πίσω – άλλο ένα άλλο το άλλο, γιατί εδώ κοντεύουν να μας πούνε απάνθρωπα κτήνη!**

    Η Ελλάδα έχει μετατραπεί εντέχνως σε πύλη εισόδου των (λαθρο)μεταναστών στην ΕΕ, με αποτέλεσμα να μετατρεπόμαστε αναμφισβήτητα σε «ανθρώπινη αποθήκη» που επιβαρύνει και εμάς και αυτούς. Ο λόγος που συμβαίνει είναι ο κανονισμός Δουβλίνο ΙΙ που υπεγράφη το 2003 από τους τότε υπουργούς Εξωτερικών Γ. Παπανδρέου και Δημόσιας Τάξης Μ. Χρυσοχοΐδη. Το κυριότερο που θα πρέπει λοιπόν είναι να στριμώξουμε τους . «πολιτικούς μας» (;) Αυτοί οι κύριοι πρέπει να καταλάβουν πως αν δεν γίνουν οι απαιτούμενες ώστε να απέρθει άμεση αναθεώρηση προς την σωστή κατεύθυνση του κανονισμού «Δουβλίνο ΙΙ» εμείς εδώ την «πατήσαμε» – ειδικά τώρα που οι εξελίξεις και ανακατατάξεις στον Αραβικό κόσμο θα κάνουν τα πράγματα χειρότερα!

    Από την άλλη το να λέμε ότι για όλα φταίει απλά το γεγονός ότι η κυβέρνηση σήμερα δεν πράττει τα δέοντα και την πληρώνουν οι παράνομοι αλλοδαποί είναι σωστό μεν παραπλανητικό δε. Πόσο μάλλον όταν πατώντας σε αυτό αξιώνουμε να νομιμοποιήσουμε τους πάντες!

  6. Και ο λόγος είναι απλός,.

    1) ξέρει κανείς πόσοι αλλοδαποί έχουν πάρει άδεια παραμονής γιατί τα παιδιά τους πήγαν σχολείο στην Ελλάδα. ξέρει ότι αυτό είναι παράνομο ?! Το ξέρει ότι νομιμοποιήθηκαν ολόκληρες οικογένειες (ιδικά στην περίοδο Σιμίτη) πε πρόσχημα ότι τα αλλοδαπά παιδιά πήγαν σε ελληνικό σχολείο, ενώ για να πάνε σχολείο έπρεπε οι γονείς τους να είναι νόμιμοι ?!!! ωραίο ε ? και οι παράνομοι αλλοδαποί πήραν το χαρτί και τα παιδιά τους σπούδασαν παράνομα,. δηλ. είναι να τραβάς τα μαλλιά σου .πλήρεις παραχάραξη του νόμου και ο ελληνικός λαός να πληρώνει για την εκπαίδευση των αλλοδαπών και μετά να πατήσουν οι ιθύνοντες πάνω σε αυτή την παράνομη εκπαίδευση για να δώσουν παρανόμως και άδεια παραμονής!! Και το πιο ωραίο, όλοι οι παρανόμως εισερχόμενοι από τα βουνά. Λαγκάδια και θάλασσα έγιναν ευρωπαίοι πολίτες αλλά οι ΕΕ ούτε λέξη δεν έβγαλε!
    Όμως δεν είδα κάποιον να διαμαρτύρεται που το κράτος όχι απλά δεν έκανε την δουλειά του σωστά αλλά παρανόμησε εις βάρος του πολίτη!!! αχ! Αυτή «αριστερή πτέρυγα»!

    2) Όταν το κράτος επέτρεπε σωρηδόν να περνάνε από γειτονική χώρα (Αλβανία) πάνω από το 5% του πληθυσμού (της γείτονος χώρας) στην Ελλάδα, πράγμα που είναι παράνομο με βάση τις διεθνείς συμβάσεις, γιατί δεν διαμαρτυρόταν κανείς εκεί στην «αριστερή πτέρυγα» , για τις ατασθαλίες του κράτους ?? (και υπόψη όλοι αυτοί παράνομοι αλλοδαποί ούτε από εμπόλεμη περιοχή έρχονταν, ούτε είχαν πρόβλημα διαβίωσης στον τόπο τους!).
    Απλά κάτι λίγο η ιδεοληψία της «αριστερής πτέρυγας», κάτι οι κυβερνόντες για λόγους πολιτικού κόστους. γέμισε ο τόπος λαθραίους αλλοδαπούς!
    Και τώρα που γινήκαμε «αποθήκη» τι, .. θυμήθηκε σύσσωμη «αριστερή πτέρυγα» ότι φταίει το κράτος ?!

    3) Πέραν αυτού για την παραοικονομία των παρανόμως ευρισκόμενων εν Ελλάδι η «αριστερή πτέρυγα» έχει να πει κάτι ? και εδώ το κράτος κωφεύει, στρουθοκαμηλίζει και δεν πράττει τα δέοντα και νόμιμα! οι παράνομοι μικροπωλητές σωρηδόν πχ. στην Ερμού ή στην Παναγή Τσαλδάρη (προς Νίκαια) και το κράτος απών, δεν είδα όμως κάποιος από την αριστερή πτέρυγα» να πει κάτι, να διαμαρτυρηθεί γιατί το κράτος δεν κάνει την δουλειά του, ούτε αν πολλά καταστήματα φορολογούμενων ελλήνων, εδώ και 10+ έτη, ζημιώνονται και από αυτόν τον παράγοντα!

    Και η λίστα τέτοιων παραδειγμάτων δεν έχει τελειωμό.

  7. Δεν είναι, λοιπόν, θέμα ανθρωπιάς ή απανθρωπιάς, αλλά θέμα κρατικής πολιτικής, πρόνοιας και μέριμνας. Δεν μπορεί μια χώρα, μια οποιοιδήποτε χώρα, να δέχεται όποιον μπαίνει σ’αυτήν ανεξέλεγκτα και να τον καθιστά νόμιμο και μόνιμο κάτοικο αυτής. Πρέπει να υπάρχουν συγκεκριμένες προϋποθέσεις που θα πληρούν αυτά τα εισερχόμενα άτομα ώστε να είναι ευτυχισμένα και ωφελημένα και αυτά και η χώρα που τους δέχεται.
    Εδώ έχουμε λοιπόν ένα πρόβλημα, ότι κάθε μέρα μπαίνουν στην Ελλάδα κάμποσες χιλιάδες άτομα χωρίς να πληρούν αυτές τις συγκεκριμένες προϋποθέσεις. Αυτά τα άτομα όμως πρέπει να ζήσουν. Με ποιό τρόπο; Τί θα τρώνε; Πού θα εργάζονται; Όταν οι ίδιοι οι κάτοικοι της χώρας αντιμετωπίζουν προβλήματα- δεν βρίσκουν δουλειά εύκολα, αγωνίζονται να διαχειριστούν την επιβίωσή τους με τα λίγα εισοδήματά τους κλπ, πώς πιστεύουμε ότι αυτοί οι επιπλέον άνθρωποι που έρχονται κάθε μέρα απ’ έξω θα τα καταφέρουν καλύτερα;
    Πέραν αυτού: πρόταση για λύση στο πρόβλημα ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ έχει η αριστερή διανόηση, ή απλά λέμε να νομιμοποιούμε 250.000 άτομα ετησίως, αδιακρίτως, έτσι ώστε κάθε τέσσερα χρόνια ο πληθυσμός της χώρας να αυξάνει κατά ένα εκατομμύριο κατοίκους ;!!
    Υπάρχει η άποψη ότι συνολικά η μετανάστευση επηρεάζει θετικά από οικονομικής πλευράς τα οικονομικό-κοινωνικά στρώματα στην ύπαιθρο και τα μεσαία και ανώτερα κοινωνικό-οικονομικά στρώματα στα αστικά κέντρα. ατεκμηρίωτη βέβαια άποψη, μάλλον αυτοί που τα λένε δεν έχουν πάει ποτέ στην ύπαιθρο!
    Ακόμη, όμως, και αν υπάρχει περίπτωση να ισχύει κάτι τέτοιο το σίγουρο είναι ότι επηρεάζει αρνητικά τα κατώτερα και κατώτατα οικονομικά στρώματα στα αστικά κέντρα γιατί αυξάνει τον ανταγωνισμό και συμπιέζει τους μισθούς στις θέσεις χαμηλής εξειδίκευσης.
    Η χώρα μας όμως βρίσκεται πλέον στην αθλιότερη κατάσταση που βρέθηκε ποτέ..
    Είναι σε θέση να δίνει δουλειά σε όλους τους μετανάστες, ακόμη χειρότερα να δεχθεί και όλους τους παρανόμως εβρισκόμενους εδώ ? ΟΧΙ, βέβαια!
    Στην χώρα, λοιπόν, θα έπρεπε να εφαρμόσει μία επιλεκτική και περιοριστική μεταναστευτική πολιτική, η οποία θα προσπαθεί να συνταιριάξει τις πραγματικές ανάγκες της ελληνικής οικονομίας, για όσον καιρό αυτές υπάρχουν, με τις δεξιότητες μεταναστών από χώρες επιλογής του ελληνικού κράτους, και όχι να αποδέχεται την μέχρι τώρα ακολουθηθείσα πολιτική των εκ των υστέρων νομιμοποιήσεων και αφού που οδηγούν σε εξαθλίωση των κατώτερων και κατώτατων στρωμάτων των Ελλήνων πολιτών .
    Μόνο το 2009 εισήλθαν στην χώρα μας 90.000 παράνομοι μετανάστες(κατά τα επίσημους αριθμούς) Ο ακριβής υπολογισμός του αριθμού των μεταναστών στη χώρα μας, όμως, είναι σχεδόν αδύνατος. Και αν κάποιος προσπαθήσει να συγκρίνει την νόμιμη μετανάστευση των Ελλήνων κατά την δεκαετία του 50-60 με την συντριπτικά παράνομη εισροή μεταναστών στην χώρα μας, θα καταλάβει ότι δεν έχουν καμία σχέση μεταξύ τους.

  8. Όταν ένα κράτος αποφασίζει να δεχτεί οικονομικούς μετανάστες, θα πρέπει να είναι σε θέση να δώσει σαφείς απαντήσεις στα εξής ερωτήματα:

    * Πόσους μετανάστες έχει ανάγκη η χώρα στο άμεσο και στο μεσοπρόθεσμο μέλλον για θέσεις που δεν μπορούν να καλυφθούν από Έλληνες ή υπηκόους της ΕΕ;
    * Σε ποιούς κλάδους υπάρχουν οι ανάγκες αυτές και ποιά είναι η προοπτική των κλάδων αυτών (συρρίκνωση, ανάπτυξη ή στασιμότητα); Άρα για πόσο χρονικό διάστημα θα υπάρχουν αυτές οι ανάγκες;
    * Η πολιτισμική και θρησκευτική εγγύτητα με τον γηγενή πληθυσμό είναι ένας παράγων που πρέπει να ληφθεί υπ’ όψιν και αν ναι από ποιές χώρες θα πρέπει να προέρχονται οι μετανάστες και με ποιά αναλογία;
    * Με ποιό σύστημα θα γίνεται η επιλογή των μεταναστών;
    * Τι πρέπει να γίνεται με τους παράνομους μετανάστες που εισέρχονται ή ήδη ζουν στην χώρα μας; Να επαναπατρίζονται ή όχι;
    * Το ότι ένα σημαντικό ποσοστό των (εκ των υστέρων νομιμοποιημένων) μεταναστών στην χώρα μας προέρχεται από όμορα κράτη με διεκδικήσεις σε βάρος της αλλά και από χώρες όπου σημειώνεται άνοδος του ισλαμικού φονταμενταλισμού πρέπει να μας ανησυχεί ή όχι; Και αν ναι, τι μέτρα πρέπει να ληφθούν;

    Αυτά είναι μερικά από αυτά που από τα ερωτήματα που θα έκανε ο κάθε σώφρων ανθρώπων και εκφράζονται στην πλειοψηφία των ελλήνων! Την οποία παρεμπιπτόντως, ανεξαρτήτως ιδεολογίας, οφείλουμε να σεβόμαστε.. αν είμαστε δημοκράτες !
    Έθεσε ποτέ τέτοια ερωτήματα η «αριστερή πτέρυγα» του «νομιμοποίηση σε όλους»; Έδωσαν συγκεκριμένη απάντηση σε κάποιο από αυτά; ΌΧΙ, βέβαια!!
    Αντιθέτως το μόνο που βλέπουμε είναι η ταμπέλα ρατσισμός σε διάφορα μεγέθη !
    Από τον Έβρο, κάθε μέρα προστίθεται στη χώρα μας ένα χωριό 300 – 400 παράνομων μεταναστών. Η Ελλάδα αδυνατεί να προστατεύσει δραστικά και αποτελεσματικά τα σύνορά της και οι συνέπειες αυτής της πολιτικής τακτικής είναι η μεγάλη αύξηση της εγκληματικότητα, των ναρκωτικών, της πορνείας, του λαθρεμπόριου, διάφοροι νονοί, νταβατζήδες, συμμορίες κακοποιών, δημιουργία γκέτο παράνομων μεταναστών, οργανωμένη επαιτεία, εξάπλωση μολυσματικών ασθενειών.
    Και όποιος νομίζει ότι αυτά είναι αναλυθεί ή προϊόν ενός ρατσιστικού εγκεφάλου ας πάει μία βόλτα στο κέντρο της Αθήνα.. μια βόλτα στην Ομόνοια ή στην Σοφοκλέους! Ας περπατήσει την Ακαδημίας ή την Ερμού.να δει ..

    ΟΧΙ, εμείς θέλουμε να του κάνουμε νόμιμους τους πάντες και όποιος τολμήσει να ψελλίσει, όχι αντίθετη γνώμη, αλλά έστω διαφορετική γνώμη είναι ρατσιστή, φασίστας, ελληναράς κτλ!!

  9. Βέβαια κάνεις από όλους αυτούς της αριστερής διανόησης δεν έχει ακούσει ότι το θέμα έχει τεράστιες προεκτάσεις από απόψεως εθνικής ασφαλείας, πράγμα φυσικό, δεδομένου ότι η Ελλάδα δεν διαθέτει καν αυτό που είναι παγκοσμίως γνωστό ως Πολιτική Εθνικής Ασφαλείας. Να σημειωθεί, πάντως, ότι στο πλαίσιο των ενεργειών του ΥΠΕΘΑ για επαναπροσδιορισμό της Πολιτικής Εθνικής Άμυνας (ΠΕΑ), ο νέος τίτλος του κειμένου αυτού είναι Πολιτική Εθνικής Άμυνας και Ασφάλειας, γεγονός παρήγορο (αν φυσικά το θέμα δεν περιο¬ρισθεί στον τίτλο του).
    Και τούτο, διότι στη σύγχρονη εποχή η έννοια της Πολιτικής Εθνικής Ασφαλείας (National Security Policy) υπερβαίνει τα στενά όρια της Πολιτικής Εθνικής Άμυνας, δεδομένου ότι η πρώτη περιλαμβάνει το σύνολο των ενεργειών που αποσκοπούν στην έγκαιρη και επαρκή διάθεση των αναγκαίων μέσων και τη λήψη των κατάλληλων μέτρων, διά των οποίων ικανοποιούνται οι ανάγκες ασφαλείας ενός έθνους και αποσοβείται κάθε άμεσος και ορατός κίνδυνος, αλλά και κάθε λανθάνουσα απειλή κατά των εθνικών συμφερόντων.
    Έτσι, η Πολιτική Εθνικής Ασφαλείας περιλαμβάνει, πέραν της Πολιτικής Εθνικής Άμυνας, η οποία αποβλέπει στην αντιμετώπιση εξωτερικών απειλών, και την κατά Huntington Πολιτική Εθνικής Συνοχής. Η τελευταία έχει ως σκοπό την πρόληψη ενδεχόμενης διαβρώσεως της Εθνικής Ασφαλείας από τάσεις και μεταβολές κοινωνικής, οικονομικής, δημογραφικής και οικολογικής φύσεως -οι επιπτώσεις των οποίων εκδηλώνονται σε βάθος χρόνου- με την Πολιτική Εθνικής Ασφαλείας συμπληρούμενη από ένα κείμενο Πολιτικής Εσωτερικής Ασφαλείας (Internal Security Policy, κατά Huntington), η οποία αποσκοπεί στην αποσόβηση της υπονομεύσεως της Εθνικής Ασφαλείας εκ των έσω.
    Το αν η μετανάστευση, ή λαθρομετανάστευση και ακόμη χειρότερα -όπως στην περίπτωση της Ελλάδας-, η μαζική λαθρομετανάστευση αποτελούν απειλή για την Εθνική Ασφάλεια των κρατών είναι ένα ερώτημα με προφανή απάντηση. Η γενική παραδοχή σήμερα είναι ότι η μαζική μετανάστευση / λαθρομετανάστευση απειλεί τα κράτη με τους εξής τρόπους:
    – Εισαγωγή πάσης φύσεως εθνοπολιτισμικών-εθνοφυλετικών-θρησκευτικών διενέξεων και αντιπαραθέσεων, δυνάμενων να κλιμακωθούν σε ευθείες και άμεσες απειλές κατά της εθνικής ασφαλείας, όπως τρομοκρατικές ενέργειες κ.λπ.
    – Σταδιακή υπονόμευση της εθνικής και κοινωνικής συνοχής, δεδομένου ότι η μαζική εισροή μεταναστών απειλεί τα κεκτημένα επίπεδα ευημερίας και κοινωνικής προνοίας ενός έθνους (σε αντίθεση με την περίπτωση που η είσοδος μεταναστών είναι ελεγχόμενη και γίνεται βάσει σαφώς καθορισμένων κριτηρίων, οπότε μπορεί να έχει ευεργετικά αποτελέσματα για την εθνική οικονομία). Επί πλέον, η μαζική εισροή μεταναστών διαβρώνει την εθνική και κοινωνική συνοχή διά του σχηματισμού παράλληλων κοινωνιών (γκετοποίηση), με συνέπεια τη διάρρηξη του κοινωνικού ιστού, την ανατροπή κρίσιμων δημογραφικών και ανθρωπογεωγραφικών ισορροπιών και την εμφάνιση μεσο-μακροπροθέσμως εσωτερικών εθνοτικών και πολιτισμικών διενέξεων τόσο μεταξύ αλλογενών στοιχείων όσο και μεταξύ των τελευταίων και των πολιτών της χώρας υποδοχής.
    – Ανεξέλεγκτη δράση στοιχείων του διεθνούς οργανωμένου εγκλήματος της διεθνούς ναρκω-τρομοκρατίας (narcoterrorism), της διεθνούς διακινήσεως και εκμεταλλεύσεως γυναικών και ανηλίκων κλπ.
    – Απειλή κατά της δημόσιας υγείας με την εισαγωγή νέων ή αγνώστων νοσημάτων, ή την επανεμφάνιση ασθενειών που θεωρούντο μέχρι πρόσφατα εξαφανισθείσες (π.χ. φυματίωση, ελονοσία κ.λπ.).

  10. Μια ακραία εκδήλωση όλων των παραπάνω δυνητικών κινδύνων είχαμε στη γνωστή εξέγερση στη Γαλλία την περίοδο Οκτωβρίου-Νοεμβρίου 2005, με αφορμή τον θάνατο δύο νεαρών μουσουλμάνων μεταναστών αφρο-αραβικής καταγωγής, κατόπιν ατυχήματος, που έγινε στην προσπάθεια τους να διαφύγουν από έναν έλεγχο εξακριβώσεως ταυτοτήτων. Το γεγονός αυτό αποτέλεσε το έναυσμα για την εξέγερση και τη ραγδαία εξάπλωση των ταραχών στα κατοικούμενα από μετανάστες προάστια 300 (!) αστικών κέντρων, με αποτέλεσμα η κυβέρνηση να αναγκασθεί να κηρύξει ολόκληρη τη χώρα σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης, η οποία τελικώς διήρκεσε επί τρίμηνο.
    Το πώς χαρακτηρίστηκε η κατάσταση αυτή είναι γνωστό. «Πραγματική περίπτωση αντάρτικου πόλεων» χαρακτήρισε την κατάσταση ο εκπρόσωπος της Εθνοσυνελεύσεως και δήμαρχος του Εβρέ (Evreux) Ζαν Λουί Ντεμπρέ, «εμφύλιο πόλεμο» την αποκάλεσε η Εθνική Ένωση Αστυνομικών της Γαλλίας, που ζήτησε από την κυβέρνηση την επέμβαση του στρατού, «εθνοπολιτισμικό (ισλαμικού χαρακτήρα) φαινόμενο» το Κέντρο Τρομοκρατίας, Αντιτρομοκρατίας και Εσωτερικής Ασφαλείας του υπουργείου Εσωτερικής Ασφαλείας των ΗΠΑ (του Homeland Security).
    Ο πρώτος απολογισμός απωλειών και ζημιών (μέχρι τις 11 Νοεμβρίου) δικαιολογούσε όλους αυτούς τους χαρακτηρισμούς:
    – Νεκροί: Ένα γηγενής Γάλλος πολίτης 60 ετών, που ξυλοκοπήθηκε μέχρι θανάτου από εξαγριωμένους διαδηλωτές έξω από το σπίτι του.
    – Βαρέως τραυματισθέντες: Πέντε πολίτες και μέλη των Σωμάτων Ασφαλείας, μεταξύ των οποίων μια ανάπηρη γυναίκα με κινητικά προβλήματα την οποία περιέχυσαν με βενζίνη και πυρπόλησαν οι διαδηλωτές, ένας πυροσβέστης επίσης πυρποληθείς, μια μητέρα συνοδεύουσα το νήπιο τέκνο της και δύο αστυνομικοί πυροβοληθέντες με κυνηγητικό όπλο.
    – Ελαφρώς τραυματισθέντες: 75 αστυνομικοί των λόχων ασφαλείας της Δημοκρατίας και της Χωροφυλακής, 36 νοσηλευτές και οδηγοί νοσοκομειακών οχημάτων και εκατοντάδες άμαχοι πολίτες και ταραχοποιοί.
    – Υλικές ζημίες: 7.000 οχήματα πυρολυθέντα, ιδιωτικά και δημόσια (ΜΜΜ, αστυνομικά, πυροσβεστικά, νοσοκομειακά κ.λπ.), εκατοντάδες δημόσια και δημοτικά καταστήματα πυρποληθέντα και καταστροφή ολικώς ή μερικώς (σχολεία, νηπιαγωγεία, βρεφοκομικοί σταθμοί, κέντρα νεότητας, πολιτιστικά κέντρα, υποκαταστήματα κοινωνικής προνοίας, κέντρα υγείας, εφορίες, νομαρχίες, αστυνομικά τμήματα, βιβλιοθήκες, θρησκευτικά ιδρύματα, ιδιωτικά καταστήματα κάθε μορφής κα.).
    Μία λεπτομέρεια: Και οι δύο γαλλικές υπηρεσίες πληροφοριών, η Direction des Renseignements Generaux (το γαλλικό ισοδύναμο της CIA) και η Direction de la Surveillance du Territoire (αντίστοιχο του FBI) είχαν προειδοποιήσει από καιρό και μετ’ επιτάσεως για την επερχόμενη εθνοπολιτισμική έκρηξη, χωρίς η κυβέρνηση να λάβει τις προειδοποιήσεις τους υπ’ όψιν της. Αν αυτά συνέβησαν σε μία οργανωμένη χώρα με στιβαρή μάλιστα διοίκηση και ανάλογη αποφασιστικότητα όταν χρειαστεί, ο καθένας μπορεί να φαντασθεί τι μπορεί να γίνει στην Ελλάδα σε μία παρόμοια περίπτωση, με αφορμή κάποιο ανύπαρκτο σχίσιμο κορανίου ή κάποια ανάλογη αφορμή. Μια χαρακτηριστική ένδειξη είχαμε στα γεγονότα του Δεκεμβρίου 2008, στα οποία υπήρξε καταγεγραμμένη και έντονη συμμετοχή λαθρομεταναστών.

  11. Το δυστύχημα είναι ότι στα πρόσφατα γεγονότα της Νομικής, το σύνολο του κρατικού μηχανισμού ή μάλλον η πολιτική ηγεσία απεδείχθη παντελώς ανίκανη να αντιμετωπίσει την κατάσταση, παρά το γεγονός ότι τόσο η Αστυνομία όσο και η ΕΥΠ είχαν επαρκή πληροφόρηση για τα επικείμενα γεγονότα. Αυτό που είναι ακόμη απογοητευτικότερο είναι ότι αντί η υπόθεση αυτή να αντιμετωπίσει με την απαιτούμενη σοβαρότητα στο πλαίσιο της πραγματικής διαστάσεως του φαινομένου, η όλη συζήτηση περιορίστηκε στο θέμα της καταργήσεως ή όχι του ασύλου των πανεπιστημίων(!), τούτο δε χωρίς να δοθεί καμία σημασία στον συμβολισμό της καταλήψεως της Νομικής, σύμβολο αντιστάσεως και αγώνων των Ελλήνων.
    Μόλις δύο μήνες πριν, τον Νοέμβριο του 2010, είχαμε την κατάληψη – για λόγους προσευχής, υποτίθεται – του χώρου – σύμβολο του Διαφωτισμού της Ελλάδας, των Προπυλαίων του Πανεπιστημίου και 17 άλλων πλατειών της Αθήνας, σε μία καθαρή και μεθοδευμένη επίδειξη δυνάμεως από την ηγεσία των μουσουλμάνων στη χώρα μας. Σε μία ενδιαφέρουσα συνέντευξη του στο «Πρώτο θέμα» (21.11.2010), με τίτλο «Γιατί έβγαλα τους μουσουλμάνους στους δρόμους της Αθήνας», ο ιμάμης-γκουρού των μουσουλμάνων Μοχάμεντ Ζακί Μπατάρι, δήλωσε με τον χαρακτηριστικό πλάγιο λόγο των απανταχού της γης ιερωμένων: «Εγώ δεν το είδα ως επίδειξη δύναμης. Το είδα ως μία καλή ευκαιρία της Ελλάδας να αποδείξει σε όλο τον κόσμο πως σέβεται το δικαίωμα τον κάθε ανθρώπου να λάτρευα τον θεό του, όπου και αν βρίσκεται».
    Και εκτός από την ευκαιρία αυτή, μας έδωσε και μία προειδοποίηση: «Αν το κράτος δεν λάβει μέτρα για να προστατευθούν οι μουσουλμάνοι, τότε η κατάσταση μπορεί να φτάσει στα άκρα…».

    αν λοιπόν κάποια στιγμή αντιμετοποίσουμε πρόβλημα «θρησκευτικού» ταλιμπανισμού εκ μέρους των εν ελλλάδι μουσουλμάνων, την ευθύνη για αυτο ποιός θα την πάρει ?? μήπως η αριστερή διανόηση ?
    Ποιο είναι το όνειρο όλων αυτών των κυρίων, να μετατρέψουν την χώρα σε Καμπούλ ?

  12. το θέμα του ρατσισμού δεν αφορά μόνον τη μετανάστευση. είναι μια πεποίθηση που έχουμε όλοι μέσα μας, και αν παρατηρήσουμε θα δούμε οτι δυστυχώς εφράζουμε ρατσισμό με πολλές μικρές εκφράσεις, λέξεις, βλέμματα.

    αφιερωμένο στο κείμενο

  13. Στα σχόλιά σου βρίσκεται πλέον το μεγαλύτερο μέρος του επόμενου βιβλίου μου. Θα μου κάνεις τώρα κι εμένα μια παρουσίαση;

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s