«Εμένα μου άρεσε πολύ, απρόβλεπτα μάλλον.»

Το Σαββατοκύριακο που μόλις πέρασε έγινε κάτι παράξενο.

Τα μηνύματα ήρθαν με διαφορά τριών ωρών. Δύο φίλες που ζουν στο Λονδίνο. Ελληνίδες. Δεν γνωρίζονται μεταξύ τους.

Πρώτη μου έγραψε η Άννα:

Μετά από λίγο, η Ελένη:

Παραξενεύτηκα. Μετά από λίγο ψάξιμο είδα ότι η ΜεταΠοίηση του 29χρονου Δημοσθένη Παπαμάρκου παρουσιάστηκε την περασμένη Πέμπτη στο τμήμα Νεοελληνικών Σπουδών του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης. Τα μηνύματα των φίλων μου δεν ήταν τυχαία.

Χάρηκα. Και συγκινήθηκα. Που με σκέφτηκαν, που με σκέφτηκαν ταυτόχρονα, και που μου έγραψαν.

Άννα, Ελένη, θα αγοράσω το βιβλίο σήμερα κιόλας.

Τα φιλιά μου στο Λονδίνο.

 

3 thoughts on “«Εμένα μου άρεσε πολύ, απρόβλεπτα μάλλον.»

  1. Το πηρες τελικά το βιβλίο; Ποιά η ετυμηγορία σου;
    Ειδα ενθουσιασμένα σχόλια από τα κορίτσια αλλά θα θελα κ τη γνώμη σου, πριν κανω κίνηση🙂

Σχολιάστε

