Τι διάβασα σήμερα

20120512-175045.jpg

20120512-175110.jpg

20120512-175131.jpg

20120512-175150.jpg

20120512-175207.jpg
Σήμερα δίαβασα τρεις φορές το Πιστεύω μέσα σε ένα πέτρινο ξωκλήσσι στην Αμοργό. Την πρώτη φορά σχεδόν κατάφερα να κρύψω τη συγκίνηση. Όχι από όλους.
Έβαλα λάδι ενώ προσπαθούσα να ξεμπλέξω τα μαλλιά μου από τα μικρά τρομαγμένα χεράκια που τα τραβούσαν, που με χτυπούσαν και που μου έκλαιγαν. Που όμως δεν με έδιωχναν.
Τον πήρα στην αγκαλιά μου, βρεγμένο και ταραγμένο, τυλιγμένο στην πετσέτα με τα καραβάκια, κι ηρέμησε. Του ψιθύριζα στο αυτί πόσο τον αγαπώ, ότι τα καταφέραμε και, για μια στιγμή, νομίζω πως χαμογέλασε.
Η Ιωάννα έσκυψε στα πόδια μου για να της τον δώσω και, λίγο πριν εκείνος γείρει το κεφάλι του στον ώμο της μάνας του, σκέφτηκα πόσα είναι αυτά που θα μας ενώνουν πλέον.
Σκέφτηκα τη νονά μου τη Μαρία, που με βάφτισε σαν αύριο. Που έφυγε σαν προχτές.
Αύριο θα πλύνω το φουστάνι μου στη θάλασσα.

3 thoughts on “Τι διάβασα σήμερα

Σχολιάστε

