Σαββατοκύριακο

Η θέα προς την Πλατεία Κοτζιά, λίγο πειραγμένη. Η Αθήνα είναι όμορφη ακόμη και φτωχή, ακόμα και βροχερή. / Αυτό το Σαββατοκύριακο μαγείρεψα πολύ. Και με επιτυχία. / Μετράω δύο εβδομάδες χωρίς κρέας και δεν έχω ακόμη αποφασίσει εάν μου λείπει. / Καθόμουν για ώρες στη γωνία του καναπέ με καφέ και κεριά. Και το παλιό τυρκουάζ κομπολόι του παππού που το φοράω σαν κολιέ. / Διάβασα ολόκληρο το The Lover’s Dictionary του David Levithan. / Σε κάποια σημεία συγκινήθηκα πολύ. / Και βρήκα τη φόρμα του πολύ έξυπνη./ Την Κυριακή το βράδυ είδα το Rec. Ισπανικό θρίλερ. / Τρόμαξα. / Τη νύχτα ξυπνούσα γιατί φοβόμουν ότι θα έρθει ο γείτονας να με δαγκώσει στο λαιμό.

5 thoughts on “Σαββατοκύριακο

  1. Ωραίες φώτος! Ξεκινάει η εβδομάδα με μια μουντάδα… κι ελπίδα για την άνοιξη να έρθει επιτέλους..
    Εγώ είδα το Girl with the dragon tattoo.. σχεδόν δυο φορές!

  2. Το 2666 είναι τεράστιο, αποκλείεται να τελείωσε ήδη. Άλλωστε θα υπήρχε και ανάλογο ποστ. Διάβασες λοιπόν σφήνα άλλο βιβλίο. Αχα! Το ‘ξερα εγώ ότι είσαι κι εσύ άλλη μια bookslut! Διαβάζεις πάνω από ένα βιβλίο τη φορά!! :ΡΡ Είσαι φίλη μου, τελείωσε. Το ήξερα εδώ και τόσο καιρό που παρακολουθώ το μπλογκ σου! Τώρα που είδα και την αγάπη σου για τη μαγειρική, είναι πια σίγουρο!
    Σου στέλνω τα φιλιά μου και την αγάπη μου, μας αρέσουν πολύ οι ανταποκρίσεις για τα Σαββατοκύριακά σου, μας δίνεις έμπνευση για τα επόμενα!

  3. Είδα και το Rec2 επειδή επέμενε το αγόρι…… Επίσης ξύπναγα άκυρες ώρες, γιατί «άκουγα» γείτονες… Καλά, δεν μιλάμε να βλέπεις από το κινητό με νυχτερινή λήψη… Το έχω διαγράψει από σκέψη!

  4. Λακωνική ανάλυση του διήμερου που μόλις πέρασε! Έκανες ενδιαφέροντα πράγματα πάντως. Εγώ είδα την ταινία Τhis must be the place με τον Sean Penn. Πολύ καλή!

    Καλησπέρα!

Σχολιάστε

