2666_4: Μια εικόνα, χίλιες λέξεις

Η Πέννυ διαβάζει την ελληνική έκδοση / Σε ποιο σημείο βρίσκεσαι, Πέννυ; / Και πώς σου φαίνεται; / Ο Γιώργος το έχει τελειώσει / «Hardback έκδοση, μαύρη κι άραχνη (και βαριά σαν τούβλο)», μου έγραψε / Και μετά συμπλήρωσε «Σε ζηλεύω που είσαι στην αρχή» / Ο άλλος Γιώργος μου έστειλε μία φωτογραφία της ίδιας έκδοσης με τη δική μου / «Εγώ γιατί δεν έχω μάτι στην τρύπα;», τον ρώτησα / Και μου έστειλε την εξήγηση / Εμένα μου λείπει το καρτελάκι από μέσα / Κρίμα.

Υ.Γ.: Στο λεωφορείο, λίγο πριν τελειώσω το δεύτερο μέρος του βιβλίου, έπεσα πάνω σε μία υπέροχη φράση. Αυτή:

6 thoughts on “2666_4: Μια εικόνα, χίλιες λέξεις

  1. σελ189η ελληνικής έκδοσης:
    «Η υπερβολή ειναι ένας τρόπος να θαυμάζεις με ευγένεια»
    Σοφον (και περιετκικον) το σαφές.🙂

  2. Σήμερα το βράδυ ξεκινάω την πρώτη σελίδα του βιβλίου 2666 …Βρέχει, έχει κρύο και νομίζω ότι και ένα βαρύ μαύρο βιβλίο κοντά στο τζάκι είναι ότι πρέπει για το κλείσιμο της μέρας.

    ΥΓ.Μια ερώτηση. Τις προτάσεις, τις φράσεις που σε μαγεύουν στην ανάγνωση, τις τσεκάρεις για να μην τις ξεχάσεις; (Αν κρίνω από τη φωτογραφία).

    1. Καλή αρχή!
      Ναι, κάποιες φορές το κάνω, αλλά όχι συστηματικά. Τις υπογραμμίζω ενίοτε, αλλά ποτέ δεν τις αντιγράφω (σε ένα τετράδιο πχ).
      ΥΓ: Πού βρέχει κι έχει κρύο; Εδώ στην Αθήνα έχουμε λιακάδα!🙂

  3. Ζω στην Καβάλα. Σήμερα βρέχει από το πρωί και έχει επιστρέψει ο χειμώνας κανονικά εδώ πάνω. Ήλιο μόνο το σαββατοκύριακο είχαμε..

    ΥΓ1. Είμαι έτοιμη για την πρώτη ανάγνωση του 2666
    ΥΓ2. Το όνομά σου είναι άκρως λογοτεχνικό. (Δεν σκέφτηκες ποτέ να γράψεις κάτι;)

  4. Πως τα πάτε με το βιβλίο;
    Εγω Το ξανάπιασα μετα απο διακοπή ενός μήνα περίπου.Το β μέρος με δυσκόλεψε λίγο,ειναι αρκετά φευγατο ,και με κόλλησε.Τωρα ξεκίνησα το 3ο μερος,φεητ,που φαίνεται να κυλάει πιο εύκολα.περιμένω εντυπώσεις!

Σχολιάστε

