Σύντομος βραδινός διάλογος [2666]

Εγώ: Θα ήθελα το 2666 να μην μπορώ απλά να το διαβάσω. Να μπορώ να το φάω, να το πιω, να το δω σε ταινία, να το ακούω να μου τραγουδάει.

Εσύ: Εγώ θα το ήθελα τατουάζ. 

Εγώ: Νομίζω θα δω στον ύπνο μου την ιστορία του ζωγράφου που έκοψε το χέρι του και το έβαλε στο κέντρο της αυτοπροσωπογραφίας του.

Εσύ: Στο τελευταίο μέρος έχει μια απίστευτη απίστευτη ιστορία την οποία είδα στον ύπνο μου.

Εγώ Εσύ Εγώ: Το όνειρό μου θα είναι σαν απειλή που αιωρείται.

Σχολιάστε

