Έχω μία ιδέα:

Γιατί δε διαβάζουμε όλοι μαζί ένα βιβλίο;

Ο τρόπος είναι απλός. Εγώ θα σας προτείνω 3 βιβλία. Δεν έχω διαβάσει κανένα από αυτά και σκοπεύω κάποια στιγμή να τα διαβάσω όλα. Αλλά σκέφτηκα ότι θα έχει πιο πολλή πλάκα να διαβάσουμε ένα από αυτά μαζί. Και μαζί θα αποφασίσουμε ποιο θα είναι το βιβλίο αυτό.

Προτείνω, λοιπόν, ένα από τα εξής ελκυστικά βιβλία:

Χαμένες Ψευδαισθήσεις– Ονορέ ντε Μπαλζάκ

Το γαλλικό διαχρονικό έπος του Μπαλζάκ. Το κυνήγι για ευτυχία και καταξίωση του φιλόδοξου Λυσιέν, ο οποίος αφήνει την επαρχία για το Παρίσι. Οι μισοί που το διάβασαν το λάτρεψαν. Οι υπόλοιποι μισοί βαρέθηκαν. Είμαι πολύ περίεργη – αφήστε που αποτελεί κλασικό must για κάθε βιβλιόφιλο.

Φήμη – Ντάνιελ Κέλμαν

Νέος, ωραίος και πολυβραβευμένος, ο Γερμανός Ντάνιελ Κέλμαν γράφει ένα βιβλίο σπονδυλωτό για τη φήμη, την αναγνώριση και τα ματαιοδοξία. Ο Τζόναθαν Φράνζεν το συνιστά. Εγώ, αργά ή γρήγορα, θα το διαβάσω.

2666 – Ρομπέρτο Μπολάνιο

Τα λόγια είναι περιττά: Φρέσκο σαν αχνιστό ψωμάκι, το 2666 έφτασε και στα μέρη μας. Ο Κρίτων Ηλιόπουλος μεταφράζει το πολυμυθιστόρημα του αδικοχαμένου Μπολάνιο, όσοι το διάβασαν το ξαναδιαβάζουν παραμιλώντας, όσοι δεν το διάβασαν το λιγουρεύονται. Θέλω να το δοκιμάσω, παρά την έκτασή του.

3 συγγραφείς από

3 χώρες, σε

3 διαφορετικούς ελληνικούς εκδοτικούς οίκους.

Έφτιαξα λοιπόν ένα online survey, το οποίο θα βρείτε εδώ! Απαντήστε το!

Θα επανέλθω σε 1 εβδομάδα ακριβώς με τους κανόνες ανάγνωσης και το αποτέλεσμα!

Θα είναι ωραία!

Υ.Γ.: Είμαι καλύτερα, το προχτεσινό περιστατικό το θυμάμαι πλέον σαν ένα κακό όνειρο. Ευχαριστώ πολύ για όλες τις ευχές!

 

 

22 thoughts on “Έχω μία ιδέα:

  1. Κι εγω συμφωνω, και μου αρεσει πολυ σαν ιδεα.
    Απλα να εχουμε και λιγο χρονο να το προμηθευτουμε 🙂
    Μου αρεσει πολυ το μπλογκ σου.Keep it up!

    1. Το twitter είναι πιο σύνθετο ως μέσο. Εδώ θα υπάρχει περισσότερη καθοδήγηση – ένα blog είναι ευκολότερο. Άλλωστε στο εξωτερικό έχουν γίνει readathons ουκ ολίγες φορές από bloggers. Εσύ ψήφισες;; 🙂

      1. Ψήφισα Bolano, είναι ήδη στο Kindle μου! Βέβαια σκέφτηκα το άλλο, ότι αν οι άλλοι διαβάζουν από το ελληνικό βιβλίο κι εγώ από το αγγλικό ebook μάλλον θα έχω θέμα. Εσείς θα λέτε σελίδες κι εγώ θα ρωτάω %.

  2. πολυ καλή ιδέα!!!θα ψηφισω Κελμαν,αν και τα σχολια που διαβασα για το 2666 μου εχουν εξαψει την περιεργεια,η τιμη του ομως αυτη την περιοδο για μενα απαγορευτικη (37ευρω)…

  3. Εγώ ψήφισα μεν αλλά επειδή είμαι και ξανθιά έχω απορία. Θα διαβάζουμε ο καθένας όποιο θέλει από τα τρία ή το ίδιο όλοι? By the way, εγώ ψήφησα την Φήμη…:)

  4. Ψήφισα Bolano γιατί τέτοια γκουμούτσα που’ναι θέλω κίνητρο να το διαβάσω (κι ας μου το εκθειάζουν διάφοροι φίλοι και γνωστοί) -οπότε η συνεργατική ανάγνωση θα μου δημιουργήσει, ελπίζω, το κατάλληλο peer pressure!

  5. Μπολάνιο με χίλια. Ήθελα να το διαβάσω anyway :p Να σου πω, για εμάς τους librocubicularists μη βάλεις κανένα deadline τύπου 1 εβδομάδα γιατί θα αποσύρω ψήφο εμπιστοσύνης, ΟΚ; :p Επίσης καλό θα ήταν να διευκρινίσεις αν μπορούμε να διαβάσουμε ξενόγλωσση έκδοση αντί για μεταφρασμένη.

    1. Εάν νομίζεις ότι μπορώ να διαβάσω τον Μπολάνιο σε μία βδομάδα απατάσαι οικτρώς. Θα είναι κάτι εφικτό (3 χρόνια LOL!).
      Διάβασε και το σημερινό ποστ – προφανώς μπορούμε να διαβάσουμε ό,τι έκδοση σε όποια γλώσσα θέλουμε, μπλογκ είναι εδώ, όχι το Υπουργείο Μεταφορών και Δικτύων. 🙂

  6. Τη Φήμη κι εγώ
    (τώρα που τα΄βαλες βέβαια και τα τρία σ΄ένα ποστ, θα πρέπει να διαβάσω και τα άλλα άμεσα. Ακόμα κι αν δεν ψηφιστούν.)

    -ωραία ιδέα btw-

Σχολιάστε

