Στιγμιότυπα

Απέναντί μου ένας κύριος διαβάζει την Ελληνική Ιδιαιτερότητα του Κορνήλιου Καστοριάδη. Φαίνεται τόσο αφοσιωμένος, σχεδόν προβληματισμένος.
Η κόρη του, με την οποία πριν λίγο πιάσαμε την κουβέντα για ράφτινγκ και γάτες, διαβάζει το Τα μήλα είναι από το Καζακστάν του Christopher Robbins. Εντύπωση μου έκανε ότι μέσα λεέι πως το παρόν βιβλίο τυπώθηκε σε χίλια αντίτυπα για λογαριασμό της Πρεσβείας του Καζακστάν στην Ελλάδα.
Μπροστά μου, ένα kindle. Ο ιδιοκτήτης διαβάζει Παπαδιαμάντη, το Ναυαγίων Ναυάγια. Δεν πρέπει να είναι ενθουσιασμένος, διότι τώρα χαζεύει μία παρτίδα δηλωτή πιο πίσω.
Εγώ διάβασα χτες τον Τελευταίο Βαρλάμη του Θανάση Βαλτινού, και σήμερα παλεύω να τελειώσω το Snowman του Jo Nesbø. Βαριέμαι γιατί κατάλαβα ποιος είναι ο ψυχοπαθής, αλλά δε μου κάνει η καρδιά να το αφήσω. Στα αριστερά μου το τζάκι – ώρα τώρα προβληματίζομαι εάν πρέπει να πιω τσίπουρο ή μπύρα.
Οι γιορτές είναι ωραίες, η φίλη μου γέννησε ένα τριανταφυλλένιο κοριτσάκι, όλα είναι όμορφα, ο χρόνος μπήκε καλά.
Πολλές ευχές σε όλους!
Υ.Γ.: Θα πιω τσίπουρο και θα τελειώσω το βιβλίο. Το αποφάσισα.
Αυτό είναι το πρώτο ποστ που ανεβάζω από το κινητό μου.

20120101-211123.jpg

8 thoughts on “Στιγμιότυπα

  1. Αγιάτη να χεις μια χρονια καλη με αγαπη(και απ’αυτη που βλεπεις στα οικεια σου και αγαπημενα προσωπα,μα και απ’αυτη που δεν βλεπεις αλλά διαφαινεται στα posts των αναγνωστων σου!)Σε διαβαζω ενα εξαμηνο κοντα και δεν χανω post,καθως βιβλιοφαγος και βιβλιολάτρης κι εγω, αλλά με λιγο ελευθερο χρονο για εξερευνηση στα βιβλιοπωλεια, αναμενω παντα τις νεες σου παρουσιασεις!Να σαι καλα λοιπον να διαβαζεις και να μοιραζεσαι μαζι μας καθε νεο σου σε λευκο χαρτι με μαυρο μελανι πολυχρωμο ταξιδι σου!!!!

  2. Βιβλία αγαπημένα και μη, «τζακάδα», τσίπουρο ή μπύρα, σκόρπιες κουβέντες για άσχετα θέματα, όμορφες εικόνες! Καλή και ευτυχισμένη η νέα χρονιά!

Σχολιάστε

