Στη Θεσσαλονίκη, αδερφές μου, στη Θεσσαλονίκη!

Κάθε φορά που κρατάω στα χέρια μου μία κάρτα επιβίβασης αιθάνομαι μία χαρά διαφορετική από τις άλλες – είναι ανάμεικτη με ενθουσιασμό, ανυπομονησία και μία ελαφρά ανησυχία. Τόσα ταξίδια μετά, κι ακόμα νοιώθω την ανασφάλεια του αεροδρομίου – θα προλάβω; κι αν μας πιάσει λάστιχο στην Αττική Οδό; κι αν αποφασίσουν να απεργήσουν οι ελεγκτές εναέριας; κι αν στραμπουλήξω απόψε το πόδι μου; και, θα μου δώσουν νερό αν διψάσω; (η τελευταία ανασφάλεια είναι η πλέον βάσιμη όσον αφορά συγκεκριμένες εταιρείες: πνίγεσαι κι οι αεροσυνοδοί δε σου δίνουν νερό εάν δεν έχεις ακριβώς τα ψιλά).

Έτσι και σήμερα. Κρατάω στα χέρια μου την κάρτα επιβίβασης στην αυριανή μου πτήση προς Θεσσαλονίκη. Ανυπομονώ, θέλω να δω τους φίλους μου, η Θεσσαλονίκη είναι τόσο όμορφη, έχω λίγο άγχος για την παρουσίαση, λίγο άγχος για την πτήση (ποτέ δε φοβήθηκα μήπως πέσει το αεροπλάνο, πάντα μήπως μας πιάσει λάστιχο), αλλά είμαι πολύ-πολύ χαρούμενη.

Στη Θεσσαλονίκη, αύριο, λοιπόν!

Υ.Γ.: Ζήτησα από τον Τάσο Ζαφειριάδη, μεγάλο φαν-γκουρού της μουσικής του Διονύση Σαββόπουλου, να μου πει ποιο είναι το αγαπημένο του τραγούδι. Αφού με ζάλισε («Όλα είναι ωραία, τι μου ζητάς τώρα, μήπως να σου στείλω δέκα;»), μου είπε ότι είναι αυτό. Δε συμφωνώ, και κυρίως, ελπίζω αύριο να μην έρχεται ούτε το ένα ούτε το άλλο.

4 thoughts on “Στη Θεσσαλονίκη, αδερφές μου, στη Θεσσαλονίκη!

  1. Ε, δεν ήρθες κι εσύ μαζί μας με τρενάκι… τσούκου-τσούκου! Να πιούμε και καφεδάκι αύριο 7:00 το πρωϊ στο σταθμό Λαρίσης. Πάντως σχεδόν την ίδια ώρα φτάνουμε Θεσσαλονίκη, πάμε με 18€ πήγαινε-έλα και δεν ανησυχούμε μήπως μας πιάσει …λάστιχο! Το πολύ πολύ λίγη σκουριά στις ρόδες. ;D Τα λέμε αύριο λοιπόν…

    …και όχι άγχος!

Σχολιάστε

