Ωραίο μου πλυντήριο

Κάπου στο μακρινό Βορρά υπάρχει ένα μικρό μέρος. Δεν το βρίσκεις εύκολα.
Έχει ωραίο φωτισμό κι ακόμη ωραιότερη διακόσμηση.
Φυσικά μπορείς απλά να πας για να πιεις έναν καφέ με τους φίλους σου...
... ή ακόμα και να φας κάτι εάν πεινάς.

 

Αλλά μπορεί να έχεις να κάνεις κι άλλες δουλειές.
Όπως, για παράδειγμα, να πλύνεις τα ρούχα σου.
Και όσο περιμένεις να τελειώσει η μπουγάδα, με έναν καφέ στο χέρι, μπορείς να διαβάσεις κάποιο από τα βιβλία της μικρής βιβλιοθήκης...
...τα οποία δεν είναι κατανεμημένα αλφαβητικά ή θεματικά, αλλά ανά χρώμα.

 

Κάτι γίνεται εκεί μέσα. Και δε θέλεις να φύγεις.

Υ.Γ.: Οι φωτογραφίες προέρχονται από το Instagram των φίλων του Laundromat Cafe στη βόρεια Κοπεγχάγη: ένα από τα πιο ιδιαίτερα μέρη που είδα ποτέ στα ταξίδια μου.

 

4 thoughts on “Ωραίο μου πλυντήριο

  1. Τοποθέτηση ανά χρωμα έκανα κι εγώ πριν δυο χρόνια και ζω την τρέλα του δεν μπορώ να βρω τίποτα!! Ο άντρας μου γελάει κάθε φορά. Τώρα απλά ψάχνω να βρω χρόνο να τα ξαναφτιάξω. Πάντως η ιδέα του πλυντηρίου είναι φοβερή γιατί σε απενοχοποιεί! Να, εδώ πλένω τα ρούχα, δεν διαβάζω ενω έχω 100 δουλειές, απλά κάνω μια από τις 100. 😉

Σχολιάστε

