Ο μικρός μου αδερφός και η ερπετολαγνεία

«Όταν η αδερφή μου έφτιαξε αυτό το blog μου είχε ζητήσει να γράψω κάτι γι’ αυτή.

Αμέσως σκέφτηκα να γράψω για τον Warren Ellis, τον αγαπημένο μου συγγραφέα comic που μας έχει δώσει το εκπληκτικό Transmetropolitan – οι ιστορίες ενός gonzo δημοσιογράφου στις οποίες ο χαρακτήρας βασίζεται στον Hunter S. Thompson (όσοι έχουν δει το Fear and Loathing in Las Vegas καταλαβαίνουν καλά τι εννοώ). Μέτα σκέφτηκα «είναι blog για βιβλία κυρίως, και ο Warren Ellis έχει γράψει ένα βιβλίο». Το Crooked Little Vein σίγουρα δεν είναι ένα βιβλίο για όλους. Αν μπορούσα να το κατατάξω σε είδος θα έλεγα ότι είναι χιουμοριστικό noir, αλλά και πάλι, αυτό δεν θα ήταν καθόλου ακριβές, καθώς περιέχει στοιχειά από επιστημονική φαντασία και roadtrip novel.

Η ιστορία ξεκινάει όταν ο αυτοαποκαλούμενος σκατομαγνήτης ντετέκτιβ Mike McGill δέχεται την επίσκεψη του ηρωινομανή προσωπάρχη του Λευκού Οίκου, ο οποίος του αναθέτει να βρει το μυστικό Σύνταγμα της χώρας το οποίο είναι γραμμένο πάνω στο δέρμα ενός εξωγήινου. Βασική λεπτομέρεια: ο  εξωγήινος αυτός είχε ιδιαίτερη σχέση με το πρωκτό του Benjamin Franklin. Enough said.

Σκοπός τους είναι να  επαναφέρουν την Αμερική από την παρακμή σε μια κατάσταση που θα θυμίζει την συντηρητική κοινωνία του ’50. Στην πορεία ο ήρωας θα γνωρίσει και θα ερωτευτεί μια κοπέλα που έχει κάνει σεξ με αντικείμενα τα οποία εμείς οι κοινοί θνητοί δεν έχουμε καν ονομάσει ακόμα, και θα εξερευνήσει τον κόσμο του underground σεξ και της διαπλοκής. Αυτό σημαίνει ότι κανείς ενημερώνεται για διάφορες περίεργες σεξουαλικές πράξεις όπως την ερπετολαγνεία (Godzilla Bukkake anyone?). Στην πραγματικότητα ο συγγραφέας εκτός από το να σοκάρει διερωτάται – μέσω των ηρώων – κατά πόσο σε μια εποχή που το internet σου προσφέρει άπλετη πληροφόρηση μπορεί ακόμα να σταθεί ο όρος underground.

Το Crooked Little Vein δεν είναι σαν το Μολυσματικό Σύνδρομο της Στοματικής Κοιλότητας & Άλλες Πειραματικές Φρικωδίες, το οποίο περιέγραφε διάφορες περίεργες σεξουαλικές συμπεριφορές με ένα σουρεαλιστικό τρόπο. Στο βιβλίο αυτό ο Warren Ellis περιγράφει τα πάντα με άπλετο κυνισμό. Κάποιες στιγμές ένοιωθα ότι ο περίεργος είμαι εγώ που δεν έχω καμιά σχέση με όλα αυτά. Ο ίδιος ο Warren Ellis έχει δηλώσει ότι πολλά από αυτά που περιγράφει στο βιβλίο είναι πράγματα που έχει ανακαλύψει σερφάροντας στο internet.

Το βιβλίο είναι σχετικά σύντομο (περίπου 300 σελίδες) και η εναλλαγή εικόνων και καταστάσεων είναι πραγματικά πολύ γρήγορη. Δεν πιστεύω ότι είναι βιβλίο που μπορεί να αφήσει αδιάφορο οποίον το διαβάσει αλλά λόγω της περίεργης φύσης του είναι σχεδόν βέβαιο ότι είτε το λατρεύεις είτε το μισείς.

Μαζί αυτό, τον Warren Ellis και εμένα.»

Υ.Γ.: Σήμερα έλαβα αυτό το κείμενο σε ένα email. Ο Γιώργος γεννήθηκε όταν εγώ ήξερα ήδη όλη την προπαίδεια απ’ έξω -σήμερα όμως μου έβαλε τα γυαλιά. Ήταν έκπληξη, τόσο το κείμενο όσο και η επιλογή του βιβλίου, για το οποίο δεν είχα ιδέα. Τον ευχαριστώ για όλα όσα έχει κάνει για εμένα, και δεν εννοώ μόνο τη μύηση στον υπέροχο κόσμο των κόμιξ. 

Αυτό για σένα, λοιπόν:

3 thoughts on “Ο μικρός μου αδερφός και η ερπετολαγνεία

Σχολιάστε

