Να παίζει το τρανζίστορ…

Ήταν το τελευταίο που θα περίμενα να μου συμβεί.

Εδώ και κάποιες ημέρες με είχε προσεγγίσει η Κύρα Κάπη, ραδιοφωνική παραγωγός στο ραδιόφωνο του Ant1. Μου είχε ζητήσει να έχουμε μία σύντομη ζωντανή συνομιλία στο μαγκαζίνο της – για τα βιβλία και την ανάγνωση φυσικά, με αφορμή αυτό εδώ το blog. Η πρώτη μου, ενδόμυχη αντίδραση ήταν αρνητική: Τι δουλειά έχω εγώ να μιλήσω στο ραδιόφωνο ενός μεγάλου σταθμού; Κι αν τα κάνω θάλασσα; Αν λέω όλο «εεεεε»; αν κάνω σαρδάμ; Αν δεν ξέρω τι να απαντήσω;

Ανέβαλλα τη συνομιλία μας για λίγες εβδομάδες, μεσολάβησε κι ένα ταξίδι μου, το σκέφτηκα, το ξανασκέφτηκα, κι αποφάσισα ότι, αν η Κύρα μου το ξαναπρότεινε, θα το έκανα. Και το ξαναπρότεινε. Έτσι, το μεσημέρι της Κυριακής, 20 Νοεμβρίου, μίλησα στο ραδιόφωνο του Ant1.

Η καθορισμένη ώρα ήταν 12.50 μμ – η Κύρα μου είχε πει να μην ντρέπομαι, να μην αγχώνομαι, ότι όλα θα πάνε καλά (τώρα σκέφτομαι ότι ήταν σα να έδινε κουράγιο σε παιδάκι πριν το πρώτο του σκετς στο σχολείο). Με ενημέρωσε τι περίπου θα με ρωτούσε, κι έτσι εγώ περίμενα το τηλέφωνο να χτυπήσει. Όταν χτύπησε, σχεδόν τρόμαξα.

Είχα πολύ άγχος, αλλά περιέργως η φωνή μου έτρεμε πολύ λιγότερο απ’ όσο πίστευα, η Κύρα μου ζήτησε να μιλάμε στον ενικό (αυτό με χαλάρωσε πολύ), και όλα πήγαν καλά. Παρακάτω η συνομιλία μας. Καλή ακρόαση!

 

Κύρα, σε ευχαριστώ πολύ για όλα!

Υ.Γ.: Τυχόν σχόλια, προφανώς ευπρόσδεκτα.

6 thoughts on “Να παίζει το τρανζίστορ…

  1. Συμφωνώ μαζί σου! Ευτυχώς εδώ στο Ηράκλειο, υπάρχουν παλιά ‘ντόπια’ βιβλιοπωλεία (δηλαδή βιβλιοπωλεία που δεν ανήκουν στις μεγάλες αλυσίδες) που κάνουν προσφορές τιμών σε παλαιότερους τίτλους, μέχρι και 80% κάτω της αρχικής τιμής. Τα βιβλία στην Ελλάδα είναι όντως πανάκριβα, έχω αρκετούς φίλους βιβλιοπώλες και κάπου ομολογώ ότι ντρέπομαι όταν δεν αγοράζω από τους ίδιους κάτι που βρίσκω στο ίντερνετ στη μισή τιμή. Οι καιροί είναι δύσκολοι για τα βιβλιοπωλεία, και στη μικρή μας πόλη νιώθεις ακόμα πιο άβολα όταν περνάς έξω απ’ το βιβλιοπωλείο της άννας, σε σταματά με χαρά για ένα γειά και κοιτάζει με παράπονο και λίγο θυμό τη χάρτινη σακούλα στα χέρια σου από τον ‘ανταγωνιστή’ της στέφανο. Όχι άλλες ενοχές στον αναγνώστη, παρακαλώ.
    Η Άννα Καρένινα είναι αριστούργημα! και η καινούργια έκδοση καταπληκτική.

  2. Είναι πρόβλημα στην Ελλάδα οι υψηλές τιμές των βιβλίων (εν μέρει ένα φαινόμενο που ανατροφοδοτείται από το χαμηλό μέσο όρο ανάγνωσης).
    Αλλά όπως είπε και η Αγιάτη, τρόποι να διαβάσει κανείς οικονομικά υπάρχουν. Τα επαναλαμβάνω: δημοτικές βιβλιοθήκες, δανεισμός από φίλους, bookcrossing, ηλεκτρονικά βιβλία.

  3. μια χαρά τα είπες. Προσωπικά και εγώ αποφεύγω τις ελληνικές εκδόσεις και πάω κατευθείαν στο αγλλόφωνο. Δεν γίνεται να πουλιέται ένα βιβλίο ακριβότερα από την γηγενή έκδοση. Είναι σαν να σε κοροϊδεύουν

Σχολιάστε

