Θύμωσα

Δεν το συνηθίζω να γκρινιάζω – τουλάχιστον όχι σε αυτό το blog. Όμως σήμερα βρέθηκα σε ένα από τα μεγαλύτερα βιβλιοπωλεία της Αθήνας για να πάρω Χριστουγεννιάτικες κάρτες για τους φίλους που είναι μακριά και μου λείπουν και να σκεφτώ και μερικές ιδέες για δώρα.

Όπως είχα γράψει και σε ένα από τα πρώτα μου post, το Blankets είναι από τα ομορφότερα βιβλία που διάβασα φέτος. Σε μια σύντομη κουβέντα που είχα πρόσφατα με τον Τ. (που είναι καρτουνίστας ο ίδιος και ασχολείται με αυτό το σούπερ blog), με έπεισε πως είναι καλό να αγοράζω ελληνικές μεταφράσεις κάποιων graph novels γιατί είναι καλές (συμφωνώ) και γιατί πρέπει να στηρίξουμε την ελληνική αγορά (δεν ξέρω αν συμφωνώ και δεν ξέρω καλά-καλά αν κι εκείνος το πιστεύει).

Όλα αυτά είναι όσα είχα στο μυαλό μου σήμερα λοιπόν στο μεγάλο κεντρικό βιβλιοπωλείο. Επιπλέον, έχοντας μόλις πληρώσει την περαίωσή μου (και χωρίς ακόμα να έχω προλάβει πιω το απαραίτητο ποτήρι αλκοόλ για να το ξεπεράσω), αποφάσισα να αγοράσω το Blankets στην ελληνική μετάφραση για δώρο σε μια φίλη μου, ώστε να κόψω τιμολόγιο και να αποκτήσω επιτέλους φορολογική συνείδηση περνώντας την αγορά ως έξοδο στο βιβλίο μου.

Πλησίασα το ράφι, πήρα το βιβλίο, το γύρισα να δω την τιμή και ιδού τι αντίκρυσα:

Το ξανακοίταξα, σιγουρεύτηκα ότι έβλεπα καλά, και μετά χώθηκα πίσω από κάτι ράφια για να πάρω τη φωτογραφία αυτή από το κινητό μου.

Ντροπή.

50 ευρώ; Ε, όχι.

Ας μην κόψω τιμολόγιο. Ας μη στηρίξω εγώ την ελληνική αγορά. Ας μην ενισχύσω τους Έλληνες μεταφραστές του (εξαιρετικού) Blankets. Θα το παραγγείλω από το Amazon. Να γιατί:

Και γιατί θύμωσα.

19 thoughts on “Θύμωσα

  1. πάντως εγώ θέλω να συμπληρώσω εδώ το σοκαριστικό εξής εύρημα: στον Παπασωτηρίου το «Freedom» του Franzen κάνει 1 € λιγότερο από όσο στο play.com (η αγγλική έκδοση, φυσικά)

  2. Αμ, θέλω να αγοράσω το blankets για δώρο(στην αγγλική έκδοση), αλλά ώς φοιτήτρια δεν μπορώ να διαθέσω 50 ευρώ, και δεν προλαβαίνω να το παραγγείλω απο Amazon…καμιά ιδέα??

    1. Καλό θα ήταν να ξαναπεράσεις από τον Ελευθερουδάκη – όταν έγραφα αυτό το κείμενο ήταν Χριστούγεννα και ίσως είχε ανεβάσει τις τιμές. Αλλιώς δες και στην Πολιτεία, αν και δεν πιστεύω να το έχει…
      Έπρεπε να είχες προγραμματίσει λίγο νωρίτερα, και να είχες χρόνο να το παραγγείλεις… Θα άξιζε τον κόπο (και τα χρήματα, φυσικά!).

      1. το ξέρω, αλλα διατηρούσα τις ελπίδες μου οτι μπορεί να έβρισκα ένα του terry pratchett που δεν κυκλοφορεί,και το αποφάσισα τελευταία στιγμή..τελικά το αγόρασα απο το public,δεν υπήρχε αλλού..

      1. δεν θα το έλεγα…το pubic έχει όλοκληρο το δισκόκοσμο ανα διαστήματα,σε καλή τιμή,στα αγγλικά εννοείται…αλλά έψαχνα το «Χαλιμάντζαροι»,που δεν κυκλοφορεί πια..

    1. μπορείς όμως να τα παραγγείλεις και στα φέρνουν,άσε που στο e-bay μπορείς να τα αγοράσεις με τις δεκάδες..δεν είναι οτι δεν μπορείς να τα βρείς εύκολα στην Ελλάδα,δεν μπορείς εύκολα να βρεις ποιός τα διαβάζει.θα μας μαλώσει όμως η οικοδέσποινα που της γεμίζουμε το post με άσχετα..

Σχολιάστε

